

Rzeczywisty wygląd samochodu może się różnić od prezentowanego
Standard
Opcje i pakiety
Obejmuje:
- System ładowania e-tron connect do 22 kW
- Uchwyt ścienny Clip
Obejmuje:
- Aktywne zawieszenie
- Panoramiczny szklany dach z regulacją przezroczystości
- Pakiet systemów wspomagających plus z asystentem zdalnego parkowania plus
- Reflektory Matrix LED ze światłami laserowymi, diodowymi światłami tylnymi, dynamiczną inscenizacją światła i dynamicznymi kierunkowskazami
- Wyświetlacz head-up
- Adaptacyjny asystent jazdy z Emergency Assist
Obejmuje:
- środkowe części siedzeń, zagłówki, dolna część konsoli środkowej i podłokietniki w drzwiach obszyte czarną skórą Feinnappa z kontrastowym szwem dopasowanym do wybranego wariantu - niebieskim Alaska, żółtym Calendula, zielonym Iguana lub czerwonym karmazynowym
- taśma na bokach siedzeń i górnej części konsoli środkowej ze skóry Feinnappa odpowiednio do wybranego wariantu - niebieska Alaska, żółta Calendula, zielona Iguana lub czerwona karmazynowa
- przedni środkowy podłokietnik obszyty czarną skórą Feinnappa
- wstawki w poszyciu drzwi z czarnej mikrofibry Dinamica z plakietką Audi exclusive
- pierścienie wokół wylotów powietrza na tablicy rozdzielczej pokryte niebieskim, żółtym, zielonym lub czerwonym lakierem (odpowiednio do wybranego wariantu)
- wieniec kierownicy obszyty mikrofibrą Dinamica w kolorze czarnym z kontrastowym szwem odpowiednio do wybranego wariantu - niebieskim Alaska, żółtym Calendula, zielonym Iguana lub czerwonym karmazynowym
- pasy bezpieczeństwa w kolorze czarnym z krawędzią w kolorze niebieskim Alaska, żółtym Calendula, zielonym Iguana lub czerwonym (odpowiednio do wybranego wariantu)
- czarne dywaniki z lamówką i logo RS w kolorze odpowiednim do wybranego wariantu - niebieskim Alaska, żółtym Calendula, zielonym Iguana lub czerwonym karmazynowym
- elementy z tworzywa sztucznego przy siedzeniach w kolorze czarnym
Obejmuje:
- środkowe części siedzeń, boki siedzeń, zagłówki obszyte skórą Feinnappa brązową Cognac ze szwem szarym Jet
- pasy pod szybami w drzwiach, górna osłona tablicy rozdzielczej i górna część tablicy rozdzielczej pokryte czarną skórą Feinnappa ze szwem szarym Jet
- wstawki w poszyciu w drzwiach z czarnej mikrofibry Dinamica z plakietką Audi exclusive
- podłokietniki w drzwiach obszyte skórą w kolorze brązowym Cognac ze szwem szarym Jet
- poszycie konsoli środkowej wraz ze środkowym podłokietnikiem z czarnej skóry ze szwem w kolorze szarym Jet
- wieniec kierownicy obszyty czarną skórą ze szwem szarym Jet
- elementy z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym
- czarne dywaniki z czarną lamówką i kontrastowym szwem w kolorze szarym Jet
Wnętrze bez elementów ze skóry naturalnej:
- górna część tablicy rozdzielczej, pasy pod szybami w drzwiach, podłokietniki w drzwiach i dolna część konsoli środkowej pokryte czarną skórą ekologiczną z czarnym szwem
- pokrywa tablicy rozdzielczej, wstawki w poszyciu drzwi i górna część konsoli środkowej pokryte czarną mikrofibrą Dinamica z czarnym szwem
- Kontrastowe czerwone szwy
- Siedzenia sportowe pro z pikowaniem o strukturze plastra miodu.
- Kontrastowe stalowoszare szwy
- Siedzenia sportowe pro z pikowaniem o strukturze plastra miodu
Obejmuje:
- adaptacyjny asystent jazdy z Emergency Assist
- adaptacyjny asystent prędkości z ogranicznikiem prędkości
- asystent prowadzenia po pasie ruchu
- asystent efektywności
- asystent skrętu w lewo
- asystent omijania przeszkód
- asystent świateł drogowych (tylko w połączeniu z reflektorami LED bez funkcji matrycowej)
- system rozpoznawania znaków drogowych współpracujący z kamerą
Obejmuje:
- asystent zdalnego parkowania plus
- kamery obserwujące otoczenie
- asystent parkowania z Audi parking system plus
Pakiet systemów wspomagających plus z asystentem zdalnego parkowania plus obejmuje systemy wspierające kierowcę podczas jazdy w mieście, na drogach krajowych i autostradach oraz podczas parkowania. Do pakietu należy asystent zdalnego parkowania plus, który na życzenie może przejąć na siebie cały proces manewrowania i którym można sterować przy użyciu aplikacji na smartfona.
W tym celu moduł sterujący analizuje w czasie rzeczywistym dane zebrane przez czujniki radarowe, kamery oraz czujniki ultradźwiękowe i generuje ostrzeżenia oraz inicjuje działania wspierające kierowcę.
Pakiet systemów wspomagających plus z asystentem zdalnego parkowania plus obejmuje następujące pakiety:
- pakiet systemów wspomagających parkowanie z asystentem zdalnego parkowania plus
- pakiet systemów wspomagających w ruchu miejskim
- pakiet systemów wspomagających w ruchu pozamiejskim
Pakiet systemów wspomagających parkowanie z asystentem zdalnego parkowania plus obejmuje następujące systemy:
- asystent zdalnego parkowania plus
- kamery obserwujące otoczenie
- asystent parkowania z Audi parking system plus
Pakiet systemów wspomagających w ruchu miejskim obejmuje następujące systemy:
- asystent skrzyżowań
- system ostrzegający przy zmianie pasa ruchu
- system ostrzegający przy wysiadaniu
- asystent ruchu poprzecznego z tyłu
- Audi pre sense rear
Pakiet systemów wspomagających w ruchu pozamiejskim obejmuje następujące systemy:
- adaptacyjny asystent jazdy z Emergency Assist
- adaptacyjny asystent prędkości z ogranicznikiem prędkości
- asystent prowadzenia po pasie ruchu
- asystent efektywności
- asystent skrętu w lewo
- asystent omijania przeszkód
- asystent świateł drogowych (tylko w połączeniu z reflektorami LED bez funkcji matrycowej)
- system rozpoznawania znaków drogowych współpracujący z kamerą
- elektryczną regulację kierownicy
- elektryczną regulację przednich siedzeń z funkcją pamięci ustawień
- automatycznie przyciemniane, bezramkowe lusterko wewnętrzne
- elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane lusterka zewnętrzne, oba automatycznie przyciemniane, z funkcją pamięci ustawień
Przyciemniony, szklany dach panoramiczny zapewnia przyjemną atmosferę, wypełnia wnętrze światłem i zwiększa wrażenie przestronności
Panoramiczny szklany dach z przełącznikiem przezroczystości można przełączać na przezroczysty lub nieprzezroczysty w dziewięciu segmentach. Przezroczystość można regulować segment po segmencie. Obsługa odbywa się za pośrednictwem wyświetlacza dotykowego MMI. Do wyboru są cztery zdefiniowane ustawienia wstępne. Dziewięcioma segmentami można również sterować indywidualnie, jak “cyfrową zasłoną”.
Po zaparkowaniu pojazdu panoramiczny szklany dach automatycznie przełącza się w tryb nieprzezroczysty, uniemożliwiając osobom postronnym zaglądanie do wnętrza pojazdu (tryb prywatności). Przy następnym uruchomieniu silnika przywracany jest ostatnio ustawiony stan.
Z wyraźną strukturą włókien karbonowych dla bardziej sportowego wyglądu. Redukcja masy pojazdu i obniżenie punktu ciężkości
dla lepszej zwrotności i dynamiki.
obejmuje:
- boczne wloty powietrza czarne z połyskiem
- poziome wstawki w dyfuzorze czarne z połyskiem
- pierścienie Audi w kolorze antracytowym
Przy niskich prędkościach siła potrzebna do wykonania skrętu jest niższa i zmniejsza się promień skrętu dzięki skrętowi kół tylnej osi w kierunku przeciwnym. Poprawia to znacznie zwrotność samochodu. Cztery koła skrętne usprawniają także procesy parkowania realizowane przez asystenta parkowania. Przy wyższych prędkościach koła tylnej osi skręcają w tę samą stronę, co koła przedniej. Ruchy kierownicy są szybko i precyzyjnie przenoszone na koła. Poprawia to reakcję układu kierowniczego na polecenia kierowcy oraz stabilność jazdy.
W granicach możliwości systemu kompensowane są pionowe i poziome przechyły nadwozia. Zawieszenie z aktywną selektywną kontrolą amortyzatorów (amortyzatory 2-zaworowe) w połączeniu z zawieszeniem pneumatycznym jest nowoczesnym systemem zapewniającym bardzo dobrą dynamikę pionową. Każde koło jest dodatkowo sterowane pionowo przez elementy elektrohydrauliczne (siłowniki). Dzięki 800-woltowej instalacji elektrycznej możliwe jest uzyskanie bardzo wysokich sił nastawczych, co umożliwia bardzo szybką reakcję siłowników podczas jazdy i na postoju.
Cały system aktywnie uspokaja nadwozie i koła w szerokim spektrum częstotliwości, zapewniając doskonały komfort jazdy.
Ogólnie zawieszenie pokrywa szeroki zakres regulacji - od komfortu po dynamikę jazdy. Oznacza to z jednej strony wyczuwalnie większy komfort, z drugiej strony wtedy, gdy jest to potrzebne i pożądane - dynamikę, dużą stabilność jazdy i zwrotność. Właściwości zawieszenia można ustawić w Audi drive select.
Zintegrowana funkcja pochylania na zakręcie redukuje przyspieszenia poprzeczne oddziałujące na pasażerów. Szczególnie wysoki komfort przyspieszania i hamowania można ustawić w MMI w Audi drive select, wybierając tryb comfort. Obniżenie poziomu zawieszenia przy dużych prędkościach zmniejsza opór powietrza i poprawia dynamikę jazdy.
Funkcja komfortowego wsiadania unosi nadwozie przy otwieraniu drzwi, ułatwiając wsiadanie i wysiadanie.
W Audi drive select można wybrać różne tryby, zmieniające wysokość zawieszenia:
Poziomy nadwozia na postoju:
- podnoszenie/lift: +20 mm
- comfort/dynamic/efficiency: +/-0 mm
- individual: wysokość zawieszenia można zmieniać; do wyboru jest opcja “standard” (+/- 0 mm), “obniżenie” (- 10 mm) i “mocne obniżenie” (- 22mm).
Zmiany poziomu zawieszenia podczas jazdy:
- comfort/dynamic: - 10 mm (automatyczne obniżenie przy prędkości powyżej 90 km/h; brak możliwości manualnego obniżenia)
- comfort/dynamic: - 22 mm (automatyczne obniżenie przy prędkości powyżej 180 km/h; brak możliwości manualnego obniżenia)
- efficiency: - 22 mm (automatyczne obniżenie przy prędkości powyżej 90 km/h; brak możliwości manualnego obniżenia)
doskonała dynamika przy jednocześnie wysokim komforcie jazdy; elektroniczne regulowane amortyzatory umożliwiają dostosowanie do różnych sytuacji w celu
optymalizacji zachowania się samochodu; różne opcje dostrojenia amortyzatorów ustawiane w Audi drive select
- Adaptacyjny asystent jazdy
- Adaptacyjny asystent jazdy to połączenie adaptacyjnego asystenta prędkości i asystenta prowadzenia po pasie ruchu.
- Adaptacyjny asystent jazdy wspiera kierowcę przy przyspieszaniu, hamowaniu oraz utrzymywaniu prędkości i odległości, a także
poruszaniu się w granicach pasa ruchu. Zwiększa komfort prowadzenia samochodu, szczególnie na długich trasach. - Asystent niebezpieczeństwa rozpoznaje w granicach możliwości systemu brak aktywności kierowcy. System ostrzega kierowcę
akustycznie, optycznie oraz ingerencją w układy sterowania samochodu. W przypadku braku reakcji ze strony kierowcy, system
przejmuje na siebie kontrolę nad samochodem, automatycznie hamuje i zatrzymuje samochód na pasie ruchu, którym się
poruszał. Aktywowane są przy tym działania ochronne systemu pre sense i samochód zostaje przygotowany do ratowania
pasażerów. Wzywana jest również automatycznie pomoc, o ile samochód jest wyposażony w tę funkcję.
Tarcze ceramiczne są wentylowane i perforowane. Specjalnie zaprojektowane kanaliki chłodzące odprowadzają nadmiar ciepła powstającego przy hamowaniu. Ceramiczne tarcze hamulcowe cechuje także długa żywotność i niewielka masa. Dla podkreślenia sportowego charakteru układu hamulcowego, zaciski hamulców pokryte są lakierem w kolorze antracytowym z połyskiem i widnieje na nich napis “Audi ceramic”.
Parametry techniczne hamulców ceramicznych z zaciskami w kolorze antracytowymi:
- 10-tłoczkowe zaciski aluminiowe monoblock na przedniej osi i 4-tłoczkowe zaciski aluminiowe monoblock na osi tylnej
- średnica tarcz hamulcowych 420 mm z przodu i 410 mm z tyłu
Tarcze ceramiczne są wentylowane i perforowane. Specjalnie zaprojektowane kanaliki chłodzące odprowadzają nadmiar ciepła powstającego przy hamowaniu. Ceramiczne tarcze hamulcowe cechuje także długa żywotność i niewielka masa. Dla podkreślenia sportowego charakteru układu hamulcowego, zaciski hamulców pokryte są lakierem w kolorze czerwonym z połyskiem i widnieje na nich napis “Audi ceramic”.
Parametry techniczne hamulców ceramicznych z zaciskami w kolorze czerwonym:
- 10-tłoczkowe zaciski aluminiowe monoblock na przedniej osi i 4-tłoczkowe zaciski aluminiowe monoblock na osi tylnej
- średnica tarcz hamulcowych 420 mm z przodu i 410 mm z tyłu
przednie:
średnica tarcz hamulcowych 360 mm (18 cali) na przedniej osi6-tłoczkowe zaciski hamulców przednich kół Hamulce sportowe 18-cali na przedniej osi, ABS z
elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBV), elektroniczna kontrola stabilności jazdy (ESC) z asystentem hamowania, aluminiowy tandemowy wzmacniacz
siły hamowania, tarcze hamulcowe wentylowane i mocowane pływająco; zaciski czarne z połyskiem
tylne:
średnica tarcz hamulcowych 358 mm na tylnej osi4-tłoczkowe zaciski hamulców tylnych kół Hamulce sportowe 18 cali na tylnej osi, ABS z elektronicznym
rozdziałem siły hamowania (EBV), elektroniczna kontrola stabilności jazdy (ESC) z asystentem hamowania, aluminiowy tandemowy wzmacniacz siły hamowania,
tarcze hamulcowe wentylowane, perforowane i mocowane pływająco; zaciski czarne z połyskiem
Cztery kamery szerokokątne pokrywają obszar wokół samochodu i ułatwiają kierowcy
manewrowanie
Kamery dostarczają obraz z bezpośredniego otoczenia pojazdu w różnych rzutach.
Widok z kamer wyświetlany jest na górnym ekranie dotykowym pojazdu. Wybrany przez
kierowcę widok z kamer ułatwia manewrowanie prezentując praktyczne wskazówki.
Kamery zewnętrzne są włączane przez uruchomienie wstecznego biegu, alternatywnie za
pomocą przycisku w środkowej konsoli lub przycisku na górnym wyświetlaczu MMI (pod
warunkiem, że wyświetlony zostanie wskaźnik odległości). Widokami można sterować za
pomocą ekranu dotykowego:
płynne obracanie i powiększanie widoku z zewnątrz pojazdu i otoczenia
skalowalny i ruchomy wirtualny widok z lotu ptaka, zapewniający dokładniejsze
manewrowanie i pozycjonowanie pojazdu
widok przednich lub tylnych kół, przy zbliżaniu się do krawężnika
widok kamery cofania z elementami pomocniczymi podczas poprzecznego parkowania
jak i podpięcia przyczepy (tylko w przypadku fabrycznie montowanego haka
holowniczego)
widok z przodu pojazdu z pomocniczymi liniami: ułatwia manewrowanie i pokazuje
przeszkody przed samochodem
panoramiczny widok (około 180 °) z przodu i z tyłu, pomocny podczas parkowania
w ciasnych miejscach parkingowych czy podjazdach, a także mało przejrzystych
skrzyżowaniach
Obejmuje funkcje szczególnie przydatne podczas jazdy w mieście:
- asystent skrzyżowań
- ostrzeżenie przy zmianie pasa ruchu
- ostrzeżenie przy wysiadaniu
- asystent ruchu przecinającego tor jazdy z tyłu
- Audi pre sense rear
Specjalnie zaprojektowane kanaliki chłodzące wentylowanych tarcz odprowadzają nadmiar ciepła powstającego przy hamowaniu. Dzięki temu współczynnik tarcia rośnie szybciej i jest bardziej stabilny niż w hamulcach ze stalowymi tarczami. Wysoka odporność materiału na korozję pozwala w znacznym stopniu uniknąć plam po długim postoju z mokrymi hamulcami, zachować połysk i zapobiec zarysowaniom, a także zredukować ilość pyłu powstającego przy hamowaniu. Mniejsze ścieranie się może wydłużyć żywotność tarcz hamulcowych z powłoką z węglika wolframu o około 30% w porównaniu z tarczami stalowymi.
Parametry techniczne stalowego układu hamulcowego z powłoką z węglika wolframu i zaciskami hamulców w kolorze czarnym:
- 6-tłoczkowe zaciski na przedniej osi i 4-tłoczkowe zaciski na osi tylnej
- średnica tarcz hamulcowych 410 mm z przodu i 365 mm z tyłu
Specjalnie zaprojektowane kanaliki chłodzące wentylowanych tarcz odprowadzają nadmiar ciepła powstającego przy hamowaniu. Dzięki temu współczynnik tarcia rośnie szybciej i jest bardziej stabilny niż w hamulcach ze stalowymi tarczami. Wysoka odporność materiału na korozję pozwala w znacznym stopniu uniknąć plam po długim postoju z mokrymi hamulcami, zachować połysk i zapobiec zarysowaniom, a ilość pyłu powstającego przy hamowaniu jest mniejsza nawet o 90% w porównaniu z hamulcami stalowymi. Mniejsze ścieranie się może wydłużyć żywotność tarcz hamulcowych z powłoką z węglika wolframu o około 30% w porównaniu z tarczami stalowymi.
Parametry techniczne stalowego układu hamulcowego z powłoką z węglika wolframu i zaciskami hamulców w kolorze czerwonym:
- 6-tłoczkowe zaciski na przedniej osi i 4-tłoczkowe zaciski na osi tylnej
- średnica tarcz hamulcowych 410 mm z przodu i 365 mm z tyłu
Specjalnie zaprojektowane kanaliki chłodzące wentylowanych tarcz odprowadzają nadmiar ciepła powstającego przy hamowaniu. Dzięki temu współczynnik tarcia rośnie szybciej i jest bardziej stabilny niż w hamulcach ze stalowymi tarczami. Wysoka odporność materiału na korozję pozwala w znacznym stopniu uniknąć plam po długim postoju z mokrymi hamulcami, zachować połysk i zapobiec zarysowaniom, a także zredukować ilość pyłu powstającego przy hamowaniu. Mniejsze ścieranie się może wydłużyć żywotność tarcz hamulcowych z powłoką z węglika wolframu o około 30% w porównaniu z tarczami stalowymi.
Parametry techniczne stalowego układu hamulcowego z powłoką z węglika wolframu i zaciskami hamulców w kolorze pomarańczowym:
- 6-tłoczkowe zaciski na przedniej osi i 4-tłoczkowe zaciski na osi tylnej
- średnica tarcz hamulcowych 410 mm z przodu i 365 mm z tyłu
System wspiera kierowcę podczas nocnych podróży, wyświetlając obraz otoczenia w podczerwieni. Rozpoznane osoby i większe
zwierzęta są zaznaczane na żółto na wyświetlaczu Audi virtual Cockpit. Jeżeli na podstawie ich ruchu i położenia stwierdzone
zostanie ewentualne zagrożenie, oznaczenie zmienia kolor na czerwony, pojawia się trójkąt ostrzegawczy i sygnalizacja akustyczna.
W połączeniu z reflektorami Matrix LED oznaczona osoba zostanie dodatkowo trzy razy krótko oświetlona światłem punktowym.
Po zmroku system włącza się automatycznie, jeżeli włączone są światła mijania lub pokrętło świateł ustawione jest w pozycji Auto.
Dodatkowe wyświetlanie ostrzeżeń na opcjonalnym wyświetlaczu Head-up (o ile został zamówiony).
Oświetlenie w jednym kolorze (białe)
moduł dachowy z przodu, lampki do czytania z przodu i z tyłu podświetlane lusterko do makijażu po stronie kierowcy i
pasażera światła w dolnej części drzwi oświetlające podłoże przy wsiadaniu i wysiadaniu z przodu/z tyłu podświetlane klamki
wewnętrzne w przednich/tylnych drzwiach podręczny schowek oświetlenie bagażnika z prawej/lewej strony diody z przodu
wyświetlające napis “e-tron GT” przy otwieraniu drzwi Oświetlenie kolorowe:
oświetlenie Ambiente tablicy rozdzielczej i pokrywy tablicy rozdzielczej podświetlony napis “e-tron” na tablicy rozdzielczej z prawej
strony oświetlenie Ambiente konsoli środkowej podświetlane głośniki z przodu/z tyłu podświetlane kieszenie w przednich i tylnych
drzwiach oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu/z tyłu (z możliwością wyłączenia)
6 wstępnie zdefiniowanych profili kolorystycznych; dodatkowo interaktywny i indywidualny profil kolorystyczny. Interaktywny profil
kolorystyczny jest sterowany przez tryby Audi drive select; przy indywidualnym profilu kolorystycznym do wyboru jest 30 kolorów.
Podczas regulacji temperatury na panelu obsługowym klimatyzacji krótkie zaświecenie się oświetlenia Ambiente sygnalizuje zmianę
ustawionej temperatury (zimniej: niebieski, cieplej: czerwony).
Technologia Audi Matrix LED łączy diodowe źródła światła z precyzyjnym układem optycznym, umożliwiając adaptacyjny rozdział światła.
Jeżeli kamery rozpoznają inne pojazdy, system przyciemnia tę część strumienia światła, która mogłaby oślepiać innych kierowców; pozostała część drogi oświetlana jest światłami drogowymi. Zmiana rozdziału światła widoczna jest w reflektorach jako dynamiczny proces i jest zoptymalizowana pod kątem komfortu kierowcy.
Reflektory oprócz diodowych świateł matrycowych posiadają następujące funkcje: światła dzienne o atrakcyjnej grafice, światła mijania, drogowe, postojowe, dynamiczne kierunkowskazy, światła doświetlające zakręty (uzupełnienie oświetlenia bocznego przy skręcaniu), światła na złe warunki atmosferyczne (zapobiegające oślepianiu przez własne światła), światła do manewrowania (oświetlenie obszaru z boku z przodu przy cofaniu), światła autostradowe (większy zasięg świateł przy dużej prędkości jazdy), statyczne światła doświetlające zakręty oraz automatyczną, dynamiczną regulację zasięgu świateł.
Reflektory posiadają dynamiczne kierunkowskazy: pojedyncze segmenty pasa LED zapalają się po kolei z częstotliwością kilku milisekund w kierunku od środka nadwozia na zewnątrz w kierunku skrętu.
W połączeniu z opcjonalnym asystentem jazdy nocnej dostępne jest oznaczanie światłem rozpoznanych pieszych: w tym celu poszczególne segmenty LED krótkimi błyskami oświetlają rozpoznaną postać.
obejmuje:
reflektory Matrix LED ze światłami laserowymi, dynamiczną inscenizacją światła i dynamicznymi kierunkowskazami (8G4/8IZ)
światła tylne LED z dynamiczną inscenizacją światła i dynamicznymi kierunkowskazami (8VP)
– 8IZ: Reflektory Matrix LED ze światłami laserowymi, dynamiczną inscenizacją światła i dynamicznymi kierunkowskazami
Technologia Audi Matrix LED łączy diodowe źródła światła z precyzyjnym układem optycznym, umożliwiając adaptacyjny rozdział światła. Jeżeli kamery rozpoznają inne pojazdy, system przyciemnia tę część strumienia światła, która mogłaby oślepiać innych kierowców; pozostała część drogi oświetlana jest światłami drogowymi. Zmiana rozdziału światła widoczna jest w reflektorach jako dynamiczny proces i jest zoptymalizowana pod kątem komfortu kierowcy.
Reflektory oprócz diodowych świateł matrycowych posiadają następujące funkcje: światła dzienne o atrakcyjnej grafice, światła mijania, drogowe, postojowe, dynamiczne kierunkowskazy, światła doświetlające zakręty (uzupełnienie oświetlenia bocznego przy skręcaniu), światła na złe warunki atmosferyczne (zapobiegające oślepianiu przez własne światła), światła do manewrowania (oświetlenie obszaru z boku z przodu przy cofaniu), światła autostradowe (większy zasięg świateł przy dużej prędkości jazdy) oraz automatyczną, dynamiczną regulację zasięgu świateł.
Reflektory Matrix LED przejmują także funkcję dynamicznego doświetlania zakrętów. W oparciu o dane z nawigacji, światła doświetlające zakręty reagują jeszcze przed wykonaniem skrętu kierownicą.
Reflektory posiadają dynamiczne kierunkowskazy: pojedyncze segmenty pasa LED zapalają się po kolei z częstotliwością kilku milisekund w kierunku od środka nadwozia na zewnątrz w kierunku skrętu.
Także na postoju technologia wyróżnia się nowoczesną i futurystyczną animacją funkcji Coming home/Leaving home.
Światła laserowe przy wyższych prędkościach jazdy uzupełniają diodowe światła drogowe. Dzięki ich prawie dwukrotnie dłuższemu zasięgowi znacznie poprawiają bezpieczeństwo i komfort prowadzenia samochodu.
Zastosowanie tej innowacyjnej technologii sygnalizuje niebieskie oświetlenie LED i element X w reflektorach, nadające im niepowtarzalny charakter.
– 8VP: światła tylne LED z dynamiczną inscenizacją świateł i dynamicznymi kierunkowskazami
Kierunkowskazy, światła stopu, tylne światła, światła cofania i oświetlenie tablicy rejestracyjnej w technice LED. Szybsza aktywacja świateł hamowania w technice LED pozwala jadącym z tyłu kierowcom wcześniej zauważyć manewr hamowania.
Oprócz podstawowych funkcji diodowych świateł LED, światła tylne dzięki dynamicznym i dobrze widocznym kierunkowskazom zwracają na siebie uwagę swoją wyrazistą grafiką. Nowoczesna animacja funkcji Coming Home/Leaving Home sprawia futurystyczne wrażenie. Pojedyncze segmenty pasa LED dynamicznych kierunkowskazów zapalają się po kolei z częstotliwością kilku milisekund w kierunku od środka nadwozia na zewnątrz, sygnalizując kierunek skrętu.
Szyby z izolacją akustyczną tłumią odgłosy z zewnątrz, chronią w przypadku pęknięcia szkła
rybackich i plastiku oraz odpadów z produkcji tekstyliów i dywanów.
Wszystkie zebrane odpady są sortowane i przetwarzane na nylon w innowacyjnym procesie czyszczenia i regeneracji. Jako produkt końcowy powstają wysokiej
jakości włókna, niczym nie ustępujące nylonowi. Czarne.
zapalniczka wyjmowana popielniczka z pokrywą
Świeże i czyste powietrze.
Jonizator redukuje ilość szkodliwych cząsteczek i drobnoustrojów w powietrzu we wnętrzu samochodu, wspomaga oczyszczanie z alergenów i zapewnia wysoki poziom czystości powietrza.
Czujnik cząsteczek mierzy zawartość drobnych pyłów w otoczeniu i we wnętrzu samochodu. Jakość powietrza sygnalizowana jest na kolorowej skali na wyświetlaczu MMI touch. Inteligentne sterowanie doprowadzaniem powietrza z zewnątrz oraz obiegiem zamkniętym znacznie poprawia jakość powietrza we wnętrzu samochodu.
Jonizacja zapewnia czyste, świeże i dobrej jakości powietrze w całym wnętrzu samochodu. Jonizacja redukuje ilość szkodliwych cząstek i zarodników w powietrzu we wnętrzu samochodu, wspiera także oczyszczanie z alergenów. Czyste powietrza poprawia samopoczucie i zdolność koncentracji.
Drobny pył o średnicy cząsteczek do 2,5 mikrometra może stanowić zagrożenie dla zdrowia. Czujnik cząsteczek mierzy zawartość drobnych pyłów w otoczeniu i we wnętrzu samochodu. Rozpoznawane są cząsteczki mniejsze lub równe 2,5 mikrometra. Jakość powietrza w otoczeniu i we wnętrzu sygnalizowana jest na kolorowej skali na wyświetlaczu MMI touch. Inteligentne sterowanie obiegiem zamkniętym i doprowadzaniem powietrza z zewnątrz może pomóc poprawić jakość powietrza we wnętrzu.
Oferta Audi Sport GmbH Kolor krawędzi czarnych pasów bezpieczeństwa można wybrać z oferty kolorów kontrastowych Audi
exclusive: niebieski Alaska, żółty Calendula i zielony Iquana. Dodatkowo w kolorach dopasowanych do pakietów stylistycznych.
Wskazówka: Środkowy tylny pas bezpieczeństwa jest zawsze całkowicie czarny.
gniazdo 12 V z przodu
Możliwość korzystania z wyświetlacza Head-up w okularach przeciwsłonecznych z polaryzacją jest ograniczona. Ważne informacje i
wskazówki ostrzegawcze w bezpośrednim polu widzenia kierowcy,
szybsze dostrzeżenie wyświetlanych informacji, lepsza koncentracja na drodze
Na życzenie wyświetla w bezpośrednim zasięgu wzroku kierowcy prędkość jazdy i inne, istotne dla kierowcy informacje z
opcjonalnych systemów wspomagających i nawigacji, a także wskazówki ostrzegawcze; możliwość regulacji wysokości, kontrastowy,
kolorowy obraz, kierowca nie musi odrywać wzroku od drogi.
ogrzewana środkowa część siedziska i oparcia oraz boki siedzeń i podparcie ud, trzystopniowa, indywidualna regulacja
dla prawego i lewego fotela dodatkowo oddzielna regulacja dla zewnętrznych siedzeń tylnych
ogrzewana środkowa część siedziska i oparcia oraz boki siedzeń i podparcie ud, trzystopniowa, indywidualna regulacja
dla prawego i lewego fotela dodatkowo oddzielna regulacja dla zewnętrznych siedzeń tylnych
Dostępne programy masażu:
- falowanie
- opukiwanie
- rozciąganie
- plecy
- relaks
- barki
- aktywacja
- witalizacja
Atrakcyjna stylistyka i wysoka jakość wykonania fascynujące brzmienie dopasowanie dźwięku do odgłosów otoczenia.
Zachwycająca jakość dźwięku odtwarzanego przez 16 głośników wraz z głośnikiem 3D, centralnym i subwooferem; 15-kanałowy wzmacniacz o
mocy całkowitej 710 W; przestrzenne odtwarzanie dźwięku dzięki nowemu rozwiązaniu 3D dla przednich siedzeń. Brzmienie 3D
uzyskiwane jest dzięki dodatkowym głośnikom w przednich słupkach, głośnikom średniotonowym oraz technologii Fraunhofer
Symphoria. Brzmienie 3D można uzyskać dla wszystkich źródeł audio. Wyjątkowo autentyczne brzmienie surround 3D daje wrażenie
słuchania muzyki z pierwszych rzędów sali koncertowej.
Obejmuje aplikacje we wnętrzu w optyce wanadu:
- wewnętrzne klamki w drzwiach wraz z ramkami
- łopatki zmiany stopnia rekuperacji
- elementy wylotów powietrza
- element na kierownicy
- element przy dźwigni zmiany przełożenia
- element listwy przycisków z przodu
- pierścienie Audi na kierownicy
- przycisk otwierania konsoli środkowej
górna część tablicy rozdzielczej z pokrywą, pasy pod szybami w drzwiach, podłokietniki w drzwiach i konsola środkowa pokryte skórą
Feinnappa w kolorze czarnymwstawki w poszyciu drzwi z czarnej mikrofibry Dinamica
Dla siedzeń sportowych “pro” górne i dolne elementy wnętrza są dodatkowo dostępne w innych kombinacjach kolorystycznych.
Skóra brązowa Santos ze stalowoszarym szwem:
górna część tablicy rozdzielczej i pokrywa, pasy pod szybami w drzwiach obszyte czarną skórą Feinnappa ze szwem
stalowoszarympodłokietniki w drzwiach i konsola środkowa pokryte skórą w kolorze brązowym Santos z dopasowanym
kolorystycznie szwemwstawki w poszyciu drzwi z mikrofibry Dinamica w kolorze brązowym Santosw połączeniu ze sportową
kierownicą obszytą czarną skórą szwy utrzymane są w kolorze stalowoszarym Skóra czerwona Arras ze szwem czerwonym
Wieniec kierownicy obszyty czarną skórą Feinnappa Audi exclusive.
Kolory szwu do wyboru z oferty kolorów podstawowych i kontrastowych Audi exclusive: biały Alabaster, brązowy Cognac, srebrny Diamant, brązowy Havanna, szary Jet, czerwony karmazynowy, niebieski Ocean, czarny, niebieski Alaska, żółty Calendula i zielony Iquana.
Górna część tablicy rozdzielczej z przesłoną wyświetlacza Head-up (o ile zamówiono), pokrywa tablicy rozdzielczej i pasy pod
szybami w drzwiach pokryte skórą Feinnappa.
Elementy z tworzywa sztucznego przy fotelach w kolorze czarnym.
Możliwość wyboru tablicy rozdzielczej i pasów pod szybami w drzwiach
w kolorze szarym Granit, niebieskim Baikal, brązowym Habano, niebieskim Ozean, czerwonym Karmesin, szarym Jet lub czarnym.
Kolory szwu do wyboru z oferty kolorów podstawowych, dodatkowych i kontrastowych Audi exclusive: biały Alabaster, brązowy
Cognac, srebrny Diamant, brązowy Havanna, szary Jet, czerwony Karmesin, niebieski Ozean, czarny, niebieski Alaska, żółty
Calendula, zielony Iquana, szary Granit, niebieski Baikal, brązowy Habano.
Obejmuje:
- wieniec kierownicy obszyty mikrofibrą Dinamica w kolorze czarnym lub w odcieniu głębokiej czerni
- oznaczenie górnego punktu środkowego z mikrofibry Dinamica w kolorze czarnym, odcieniu głębokiej czerni lub w kolorach podstawowych Audi exclusive: białym Alabaster, brązowym Cognac, srebrnym Diamant, brązowym Havanna, szarym Jet, czerwonym karmazynowym, niebieskim Ocean
- szwy do wyboru w kolorze czarnym lub w kolorach podstawowych i kontrastowych Audi exclusive - białym Alabaster, brązowym Cognac, srebrnym Diamant, brązowym Havanna, szarym Jet, czerwonym karmazynowym, niebieskim Ocean, niebieskim Alaska, żółtym Calendula, zielonym Iguana
Efektywna ochrona przed kosztami nieprzewidzianych napraw do końca 5 roku
eksploatacji samochodu lub do 150 000 km przebiegu (w zależności od tego co nastąpiło pierwsze).
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV L zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym:
Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
Wymiana płynu hamulcowego
Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
Wymiana filtra kabinowego
Wymiana piór wycieraczek przód/tył
Wymiana klocków oraz tarczy hamulcowych przód/tył
*Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem serwisowym i wytycznymi określonymi przez producenta Pakiet serwisowy
jest ważny przez okres 4 lat od daty pierwszej rejestracji i/lub do przebiegu 120 000 kilometrów (w zależności co nastąpi pierwsze).
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV M zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym* w tym:
Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
Wymiana płynu hamulcowego
Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
Wymiana filtra kabinowego
*Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem serwisowym i wytycznymi określonymi przez
producenta Pakiet serwisowy jest ważny przez okres 4 lat od daty wydania samochodu i/lub do przebiegu 120 000 kilometrów
(w zależności co nastąpi pierwsze).
Ponadto Pakiet M zawiera: Pakiet naprawczy Audi Extensive do 4 roku eksploatacji/ 120 000
km Audi Extensive to produkt umożliwiający nieodpłatne usunięcie usterek w samochodzie po upływie gwarancji, jednak na tych
samych warunkach.
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV S zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym:
Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
Wymiana płynu hamulcowego
Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
Wymiana filtra kabinowego
*Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem
serwisowym i wytycznymi określonymi przez producenta Pakiet serwisowy jest ważny przez okres 3 lat od daty pierwszej rejestracji i/lub do przebiegu 90
000 kilometrów (w zależności co nastąpi pierwsze).
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV L zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym:
Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
Wymiana płynu hamulcowego
Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
Wymiana filtra kabinowego
Wymiana piór wycieraczek przód/tył
Wymiana klocków oraz tarczy hamulcowych przód/tył
*Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem serwisowym i wytycznymi określonymi przez producenta Pakiet serwisowy
jest ważny przez okres 4 lat od daty wydania samochodu i/lub do przebiegu 120 000 kilometrów (w zależności co nastąpi pierwsze).
Mobilność zastępczą - samochód zastępczy klasy Audi A6 na okres 10 dni w każdym roku objętym usługą. Usługa świadczona jest raz do roku, łącznie na okres zgodnie z wybranym wariantem.
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV L zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym:
- Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
- Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
- Wymiana płynu hamulcowego
- Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
- Wymiana filtra kabinowego
- Wymiana piór wycieraczek przód/tył
- Wymiana klocków oraz tarczy hamulcowych przód/tył
Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem serwisowym i wytycznymi określonymi przez producenta Pakiet serwisowy
jest ważny przez okres 4 lat od daty pierwszej rejestracji i/lub do przebiegu 120 000 kilometrów (w zależności co nastąpi pierwsze).
Pakiet Przeglądów Serwisowych Audi BEV S zawiera prace przeglądowe zgodnie z planem serwisowym:
- Wykonanie inspekcji okresowej wszystkich podzespołów wysokonapięciowych
- Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych
- Wymiana płynu hamulcowego
- Wykonanie inspekcji układu chłodzenia
- Wymiana filtra kabinowego
Wszystkie prace serwisowe wykonywane są zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego samochodu i zgodnie z planem
serwisowym i wytycznymi określonymi przez producenta Pakiet serwisowy jest ważny przez okres 3 lat od daty pierwszej rejestracji i/lub do przebiegu 90
000 kilometrów (w zależności co nastąpi pierwsze).
System ładowania e-tron Charging System Connect jest mobilnym systemem i obejmuje moduł obsługowy, przewód do podłączenia
do samochodu (standardowo 2,5 m, jako opcja 7,5 m) i 2 przewody do podłączenia do sieci (wtyczka do gniazdka elektrycznego
i wtyk przemysłowy). W komplecie uchwyt ścienny Clip. Oferuje dodatkowo funkcje inteligentnego ładowania (Smart Charging
Functions), z których niektóre wymagają połączenia z Internetem lub kompatybilnego systemu domowego zarządzania energią
(HEMS - Home Energy Management System).
Aby możliwe było ładowanie samochodu prądem przemiennym AC o mocy do 22 kW niezbędna jest opcjonalna ładowarka
pokładowa 22 kW AC (przetwornik ładowania AC/DC) - opcja KB4.
System ładowania Connect można opcjonalnie zamówić z przewodem samochodowym o długości 7,5 m.
Wygodny uchwyt ścienny do systemu ładowania e-tron kompakt i e-tron connect
Uchwyt ścienny “clip” umożliwia zamocowanie systemów ładowania w miejscach, w których się z nich często korzysta (np. ściana
garażu).
Wtyk podłączany do samochodu jest umieszczany w należącym do kompletu, specjalnym uchwycie. Uchwyt na wtyk można
zamontować w pewnej odległości od uchwytu ściennego.Możliwość zamknięcia na klucz zapobiega kradzieży panelu
obsługowego.Nadmiar przewodu podłączanego do samochodu można w razie potrzeby owinąć wokół uchwytu ściennego “clip”.
Opcjonalne ładowanie prądem przemiennym (AC) do 22 kW. Ładowanie samochodu do pełna w domu przez noc lub szybkie ładowanie w trasie z mocą 22 kW trwa nawet dwa razy krócej niż w
wersji podstawowej.
On-board charger (OBC) określa maksymalną moc ładowania AC samochodu, w e-tron GT do 22 kW.
Przetwornik AC/DC konwertuje prąd przemienny (AC) w stały (DC), by naładować baterię wysokonapięciową.
System ładowania posiada ograniczenie do maksymalnej mocy ładowania 22 kW AC. Po odjęciu strat na konwersji można w ciągu
godziny naładować efektywnie 20 kWh energii.