

Rzeczywisty wygląd samochodu może się różnić od prezentowanego
Standard
Opcje i pakiety
Zawiera:
- 6NX - Bezprzewodowa podstawka ładująca
- 322 - Dostęp komfortowy LUB 322+ZBC - Dostęp komfortowy
- 488 - Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich LUB 488+711/ZBC - Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich
Zawiera:
- 5DN - Asystent parkowania plus
- 5AS - Systemy asystujące kierowcę LUB 5AS+ZPI - Systemy asystujące kierowcę LUB 5AU - Systemy asystujące kierowcę Professional LUB 5AU+ZPI - Systemy asystujące kierowcę Professional
- 6U3 - BMW Live Cockpit Professional LUB 6U3+ZPI - BMW Live Cockpit Professional
Zawiera:
- Kierownica sportowa M, skórzana,
- M Shadowline o rozszerzonym zakresie,
- Pakiet aerodynamiczny M,
- Pakiet sportowy M,
- Pasy bezpieczeństwa z przeszyciami w barwach BMW M,
- Podsufitka M Anthracite,
- Reflektory M Shadowline,
- Sportowa automatyczna skrzynia biegów z łopatkami,
- Biel alpejska,
- 18” aluminiowe obręcze M Aero 858 Bicolor,
- Alcantara Black / Sensatec materiałowo-skórzana z kontrastowym obszyciem,
- Listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Anthracite,
- Zestaw głośnikowy HiFi,
- Sportowy układ hamulcowy M czerwony,
- Spojler tylny M,
- Zawieszenie sportowe M.
„Pakiet bezpieczeństwa do inicjowania działań ochronnych dla pasażerów w razie zbliżającego się wypadku:
- Odwracalne napinanie pasów bezpieczeństwa
- Automatyczne zamykanie okien
- Zamknięcie przesuwanego szyberdachu, w zależności od wyposażenia”
- Działając na bazie kamery i radaru utrzymuje żądany odstęp od poprzedzającego pojazdu, zatrzymuje się i rusza w trybie Stop&Go. Działa do prędkości 160 km/h.
- Zawiera funkcjonalności zawarte w standardowym asystencie parkowania i ponadto dzięki dodatkowym kamerom funkcje Surround View z Top View i Panorama View.
- Ułatwia parkowanie za pomocą kamery cofania oraz układu PDC z przodu i z tyłu. Asystent parkowania automatycznie parkuje samochód równolegle lub prostopadle do jezdni. System mierzy luki parkingowe podczas przejeżdżania z niewielką prędkością (poniżej 35 km/h) obok rzędu parkujących samochodów w maksymalnej odległości 1,5 m. Po znalezieniu odpowiednio dużego miejsca asystent parkowania przejmuje kierowanie oraz obsługę gazu i hamulca. Asystent cofania rejestruje ostatnie 50m odcinka przejechanego do przodu z prędkością poniżej 35km/h, aby w razie potrzeby samochód mógł automatycznie przejechać go tą samą drogą do tyłu.
“Oś przednia:
- 6-tłoczkowy hamulec o stałym zacisku, pomalowany na złoty mat
- Napis M
- Karbonowo-ceramiczna tarcza hamulcowa 400 mm × 38 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana
Oś tylna:
- 1-tłoczkowy hamulec pływający, malowany na złoty mat, w tym zintegrowany hamulec automatyczny
- Karbonowo-ceramiczna tarcza hamulcowa 380 mm × 36 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana.”
“Oś przednia:
- 6-tłoczkowy hamulec o stałym zacisku, pomalowany na złoty mat
- Napis M
- Karbonowo-ceramiczna tarcza hamulcowa 400 mm × 38 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana
Oś tylna:
- 1-tłoczkowy hamulec pływający, malowany na złoty mat, w tym zintegrowany hamulec automatyczny
- Karbonowo-ceramiczna tarcza hamulcowa 380 mm × 36 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana.”
- Innowacyjny komfort obsługi – dostęp komfortowy umożliwia odblokowywanie drzwi pojazdu bez używania kluczyka. Gdy kierowca opuści pojazd i oddali się, drzwi automatycznie się blokują. Obie funkcje można włączać i wyłączać w menu. Przy zbliżaniu się do pojazdu włączają się też światła powitalne.
„Oś przednia:
- 6-tłoczkowy hamulec o stałym zacisku, pomalowany na czarno
- Napis M
- Złożona tarcza hamulcowa 380 mm × 36 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana
Oś tylna:
- 1-tłoczkowy hamulec pływający, malowany na czarno, w tym zintegrowany hamulec automatyczny
- Złożona tarcza hamulcowa 370 mm × 24 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana”
- “Oś przednia: czterotłoczkowe zaciski stałe w lekkiej konstrukcji aluminiowej; oś tylna: jednotłoczkowy zacisk pływający.
- Pomalowane na czerwono zaciski hamulcowe z oznaczeniem „M”.
- Zwiększona stabilność termiczna.
- Bardziej sportowe wyczucie pedału hamulca.”
„Oś przednia:
- 6-tłoczkowy hamulec o stałym zacisku, pomalowany na czerwono
- Napis M
- Złożona tarcza hamulcowa 380 mm × 36 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana
Oś tylna:
- 1-tłoczkowy hamulec pływający, malowany na czerwono, w tym zintegrowany hamulec automatyczny
- złożona tarcza hamulcowa 370 mm × 24 mm, wentylowana wewnętrznie, perforowana”
„Oparty na kamerze i radarze system wspomagania kierowcy składający się z:
- Ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu z funkcją powrotu na pas ruchu
- Ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu
- Ostrzeżenie przed kolizją z przodu z interwencją hamulców składa się z ostrzeżenia o kolizji / pieszych z funkcją hamowania miejskiego
- Ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu
- Zapobieganie kolizjom z tyłu
- Informacje o ograniczeniach prędkości z wyświetlaniem ograniczeń prędkości przed pojazdem i wskaźnikiem zakazu wyprzedzania, a także ręczny asystent ograniczeń prędkości.”
- Zawiera funkcjonalności zawarte w systemach asystujących kierowcy i ponadto dzięki radarowi dalekiego zasięgu zapewnia optymalny komfort i maksymalne bezpieczeństwo w wielu krytycznych i monotonnych sytuacjach na drodze.
Zawiera:
- aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go i ostrzeganiem przed kolizją z poprzedzającym pojazdem, pieszymi i rowerzystami z funkcją hamowania, utrzymuje do 210km/h ustawioną prędkość i odstęp od poprzedzającego pojazdu,
- assytenta kierowania i psa ruchu, poprze korekty toru jazdy pomaga utrzymać stabilny kurs ba danym pasie ruchu,
- aktywną ochronę przed kolizją boczną,
- ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z przodu,
- asystenta unikania kolizji.
- Wspiera kierowcę w nocy, automatycznie włączając i wyłączając światła drogowe stosownie do ruchu drogowego przed pojazdem.
„- Specyficzna dla M konstrukcja podstawy i oparcia siedzenia w stylu kubełkowym dla zoptymalizowanego podparcia bocznego.
- Wizualnie zintegrowany zagłówek, elektrycznie regulowany zagłówek z oznaczeniem M w kolorze czarnym.
- Obejmuje podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa i regulację szerokości oparcia.”
16 głośników:
- 1 środkowy głośnik wysokotonowy na środku tablicy rozdzielczej,
- 1 środkowy głośnik średniotonowy na środku tablicy rozdzielczej,
- 2 głośniki wysokotonowe w tapicerce drzwi przednich,
- 2 głośniki średniotonowe w panelach drzwi przednich (z oznaczeniem „Harman Kardon”),
- 2 centralne głośniki basowe pod przednimi siedzeniami,
- 2 głośniki wysokotonowe w tapicerce tylnych drzwi,
- 2 głośniki średniotonowe w tapicerce drzwi tylnych (z oznaczeniem „Harman Kardon”),
- 2 głośniki wysokotonowe w tylnej półce,
- 2 głośniki średniotonowe w tylnej półce (z oznaczeniem „Harman Kardon”),
- 9 kanałowy wzmacniacz o mocy 464 W.
10 głośników:
- 1 głośnik średniotonowy w desce rozdzielczej,
- 3 głośniki wysokotonowe w trójkątach lusterek i desce rozdzielczej,
- 4 głośniki średniotonowe w tapicerce drzwi przednich i listwach bocznych z tyłu,
- 2 centralne głośniki basowe pod przednimi siedzeniami,
- wzmacniacz 205 W.
- Pasy bezpieczeństwa M z napinaczami i ogranicznikami siły naciągu mają wpleciony dyskretny akcent w typowych kolorach M.