

Rzeczywisty wygląd samochodu może się różnić od prezentowanego
Standard
Opcje i pakiety
Przykręcana stalowa klatka bezpieczeństwa w kolorze czarnym, zamontowana w tylnej części kabiny; obejmuje wzmocnione łączenia z nadwoziem i przygotowanie do montażu wyłącznika akumulatora.
Dostarczane jako gotowe do montażu:
- lekka, ręczna gaśnica do użytku w wyścigowych warunkach (2 kg środka gaśniczego FX G-TEC), z aluminiowym wspornikiem;
- sześciopunktowa uprząż wyścigowa dla kierowcy, w kolorze czarnym.
Zastosowanie dodatkowych środków z zakresu lekkiej konstrukcji zmniejsza masę własną samochodu o ponad 22 kg w porównaniu z 911 GT3 RS z opcjonalnym pakietem Clubsport.
W szczegółach pakiet Weissach składa się z następujących elementów:
z zewnątrz:- przednia pokrywa, dach, trójkątne narożniki bocznych i górne elementy obudowy lusterek bocznych z włókna węglowego o widocznej strukturze (wykończenie na wysoki połysk), tylne skrzydło (część ruchoma) z włókna węglowego o widocznej strukturze (wykończenie na wysoki połysk), z napisem „PORSCHE” na spodniej stronie;wewnątrz:- przykręcana tylna klatka bezpieczeństwa z włókna węglowego o widocznej strukturze (satynowe wykończenie), uchwyty drzwi z włókna węglowego o widocznej strukturze (satynowe wykończenie), łopatki przekładni PDK z magnezu, frezowane w tylnej części, w technice magnetycznej, górna sekcja dźwigni zmiany przełożeń wykończona materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, plakietka z logo pakietu Weissach po stronie pasażera, zagłówki z wyhaftowanym logo pakietu Weissach, dołączona 6-punktowa uprząż wyścigowa (pasy bezpieczeństwa) po stronie kierowcy i pasażera w kolorze czarnym;podwozie:- stabilizatory przedniej i tylnej osi, łączniki / drążki sprzęgające tylnej osi oraz płyta oporowa z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), lekkie, kute obręcze z magnezu.
Uwagi:
tylna klatka bezpieczeństwa wykonana z włókna węglowego – bez homologacji FIA-GT lub DMSB i bez możliwości rozbudowania o przednią część, do pełnej klatki;oferta tylko w połączeniu z fotelami w pełni kubełkowymi (wyposażenie standardowe).
Zastosowanie dodatkowych środków z zakresu lekkiej konstrukcji zmniejsza masę własną samochodu o blisko 15 kg.
W szczegółach pakiet Weissach składa się z następujących elementów:
z zewnątrz:- przednia pokrywa, dach, trójkątne narożniki bocznych szyb i górne elementy obudowy lusterek bocznych z z włókna węglowego o widocznej strukturze (wykończenie na wysoki połysk), tylne skrzydło (część ruchoma) z włókna węglowego o widocznej strukturze (wykończenie na wysoki połysk), z napisem „PORSCHE” na spodniej stronie;wewnątrz:- uchwyty drzwi z włókna węglowego o widocznej strukturze (satynowe wykończenie), łopatki przekładni PDK z magnezu, frezowane w tylnej części, w technice magnetycznej, górna sekcja dźwigni zmiany przełożeń wykończona materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, plakietka z logo pakietu Weissach po stronie pasażera, zagłówki z wyhaftowanym logo pakietu Weissach;podwozie:- stabilizatory przedniej i tylnej osi, łączniki / drążki sprzęgające tylnej osi oraz płyta oporowa z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), lekkie, kute obręcze z magnezu.
Uwaga:
w połączeniu z pakietem Club Sport (opcja 6A8/6A9) – z klatką bezpieczeństwa z tyłu wykonaną ze stali oraz 6-punktową uprzężą wyścigową (pasami bezpieczeństwa) po stronie kierowcy i pasażera.
- system hydraulicznego podnoszenia przedniej osi o około 40 mm za naciśnięciem przycisku
Zdalnie sterowane parkowanie
- Zdalnie sterowane parkowania umożliwia wjazd i wyjazd z miejsca parkingowego za pomocą smartfona. System automatycznie wykrywa miejsca parkingowe i mierzy ich wielkość. Jeśli miejsce parkingowe ma odpowiednie rozmiary, kierowca może zainicjować manewr parkowania, a następnie wysiąść. Po zakończeniu manewru parkowania silnik pojazdu zostaje automatycznie unieruchomiony i następuje blokada zamków.
Korzystając ze zdalnie sterowanego parkowania, można parkować równolegle i prostopadle, a także w garażach.
Aktywne wspomaganie parkowania
- System automatycznie wykrywa miejsce parkingowe. Gdy zasygnalizuje, że miejsce parkingowe ma wystarczające wymiary, kierowca może zainicjować proces parkowania, a następnie tylko go kontroluje. System automatycznie przejmuje kierowanie oraz ruch pojazdu do przodu i do tyłu. Aktywne wspomaganie parkowania pozwala parkować samochód na równoległych i prostopadłych miejscach parkingowych.
Widok przestrzenny 3D
- Trójwymiarowy widok otoczenia pozwala kierowcy na wybór prezentowanej perspektywy, zapewniając lepszą widoczność dookoła samochodu.
Alert o ruchu poprzecznym z tyłu
- Alert o ruchu poprzecznym z tyłu (Rear Cross Traffic Alert) – o ile pozwalają na to ograniczenia systemu i gdy włączone jest wspomaganie parkowania – za pomocą tylnego radaru monitoruje strefę za samochodem w trakcie powolnego cofania. Ostrzega kierowcę na przykład przed ryzykiem kolizji z nadjeżdżającym pojazdem podczas opuszczania prostopadłego miejsca parkingowego. Informacje przekazuje etapami – poprzez sygnały wizualne na ekranie dotykowym PCM, dźwiękowo i, w razie potrzeby, poprzez szarpnięcie hamulców (obejmuje Asystenta zmiany pasa ruchu – LCA).
Uwaga:
- rozwiązania kompatybilne tylko ze smartfonami iPhone 7 i nowszymi modelami, z zainstalowanym systemem operacyjnym iOS 13 lub nowszym;
- wsparcie Asystenta zdalnego parkowania ParkAssist podlega ograniczeniom systemowym. Kierowca musi przez cały czas monitorować sytuację i w razie wątpliwości samodzielnie interweniować. W niektórych krajach Asystent zdalnego parkowania ParkAssist nie jest dostępny.
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z 10-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami hamulcowymi z przodu oraz 4-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami z tyłu.
Tarcze hamulcowe o średnicy 420 mm z przodu i 390 mm z tyłu, wewnętrznie wentylowane i nawiercane krzyżowo
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z 10-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami hamulcowymi z przodu oraz 4-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami z tyłu.
Tarcze hamulcowe o średnicy 420 mm z przodu i 390 mm z tyłu, wewnętrznie wentylowane i nawiercane krzyżowo.
- Punkty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX na fotelu pasażera
- 6-tłoczkowe stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z aluminium z przodu;
- 4-tłoczkowe stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z aluminium z tyłu;
- tarcze hamulcowe z mocowaniami z aluminium;
- tarcze hamulcowe o średnicy 408 mm z przodu i 380 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie i nawiercane krzyżowo;
- zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- nastrojowe oświetlenie wnętrza: przestrzeni na nogi, konsolety środkowej, podsufitki oraz w maskownicach głośników
- 7 barw kolorystycznych
Obejmuje siatkę przytrzymującą bagaż w przestrzeni na nogi przedniego pasażera oraz 2 siatki przytrzymujące bagaż w bagażniku.
- Lekkie, w pełni kubełkowe fotele po stronie kierowcy i pasażera z przodu; wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), z wykończeniem z włókna węglowego (wysoki połysk), zintegrowaną poduszką powietrzną chroniącą tułów oraz elektryczną regulacją wysokości i manualną regulacją wzdłużną
- Skórzana tapicerka w kolorze czarnym, ze środkowymi panelami pokrytymi częściowo perforowanym materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, tylne partie siedzeń w kontrastowym kolorze GT Silver. Zagłówki z wyhaftowanym logo „GT3” w kolorze GT Silver
- Uwaga: foteliki dziecięce nie są kompatybilne z tymi fotelami
- do wyboru trzy stopnie twardości - miękkie, średnie, twarde
- 8 głośników o łącznej mocy 150 W
- zintegrowany wzmacniacz i cyfrowy procesor dźwięku
Nagłośnienie przestrzenne BOSE® z 12 głośnikami (w tym głośnik centralny i aktywny subwoofer zintegrowany z nadwoziem pojazdu). W pełni aktywny system audio o łącznej mocy 570 watów. Systemy BOSE® Centerpoint® 2 oraz SurroundStage® oferują odtwarzanie nagrań stereo w wirtualnym trybie przestrzennym. Z kolei technika AudioPilot® Noise Compensation zapewnia spójne, odpowiednio wyważone brzmienie w każdych warunkach jazdy, a BOSE® SoundTrue® poprawia jakość utworów w skompresowanych formatach, takich jak MP3.