Ford Ranger z usterką kolumny kierowniczej
Jak ustalono, w niektórych egzemplarzach modelu Ford Ranger śruba mocująca kolumnę kierowniczą do wałka pośredniego mogła nie zostać dokręcona odpowiednim momentem.
Stwierdzona usterka może być przyczyną hałasu podczas jazdy lub nadmiernego luzu kierownicy. W przypadku całkowitego poluzowania się śruby pośredni wałek kierowniczy może oddzielić się od kolumny. Według komunikatu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, problem dotyczy samochodów wyprodukowanych w okresie od 12.01 do 17.09.2022. Na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 40 egzemplarzy modelu Ford Ranger.
Przedstawicielstwo marki powiadomi klientów o zaistniałej sytuacji i zamiarze wykonania stosownych czynności przez pracowników autoryzowanej sieci serwisowej. Informacje dotyczące ogłaszanych na polskim rynku akcji naprawczych pojazdów różnych marek znaleźć można TUTAJ