Problem z systemem e-Call w Citroenach C4
W wybranych egzemplarzach modelu Citroen C4 (również z napędem elektrycznym) mogą wystąpić nieprawidłowości w działaniu autonomicznego modułu telematyki systemu e-Call. Usterkę da się usunąć po wgraniu nowej wersji oprogramowania metodą OTA.
Według komunikatu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 2243 egzemplarze modelu Citroen C4. Działania podjęte przez generalnego importera zakładają przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania urządzenia telematycznego e-Call za pośrednictwem protokołu Over-the-Air (OTA).
Zdalnie będzie sprawdzane, czy aktualizacja przebiegła pomyślnie. W niektórych przypadkach wymagany być może ponowny kontakt z klientem. Zestawienie zbiorcze z informacjami dotyczącymi ogłaszanych na polskim rynku akcji serwisowych znaleźć można TUTAJ