Ford Transit Connect PHEV. Bezemisyjna jazda i większy zasięg
Ford Transit Connect z napędem hybrydowym typu plug-in to nie tylko możliwość jazdy w czysto elektrycznym trybie, lecz także większy zasięg. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą bez problemu odbywać dalekie, służbowe podróże.
Ford Transit Connect zyskał w gamie wersję hybrydową typu plug-in. Dzięki temu do walorów transportowych dołączyła możliwość jazdy w czysto elektrycznym trybie, a ponadto samochód zyskał duży zasięg.
Według danych analizowanych przez IBRM Samar w 2024 roku klienci kupili 972 Fordy Transity Connecty. Dla porównania Volkswagena Transportera, który technicznie spokrewniony jest z Fordem Transitem Customem wybrało 1305 kierowców, a Peugeota Boxera - 943 osoby.
Ford Transit Connect – diesel lub hybryda plug-in
Ford Transit Connect dostępny jest obecnie w dwóch wersjach silnikowych. W ofercie jest 2-litrowy diesel o mocy 102 KM bądź 122 KM, a także hybryda typu plug-in, której układ generuje 150 KM oraz 350 Nm. W tej drugiej postaci standardem jest 6-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia.
Ford obiecuje, że korzystając wyłącznie z elektrycznego napędu można pokonać maksymalnie 119 km. Korzystając z ładowarki o mocy 40 kW prąd można uzupełnić w zakresie 5-80 proc. po ok. 26 min.
Ford Transit Connect PHEV – dwie wersje nadwoziowe
Ford Transit Connect PHEV występuje z krótkim (L1) lub długim rozstawem osi (L2). Do wyboru jest 2-miejscowy van lub 5-osobowa odmiana FlexCab. W pierwszej z nich część ładunkowa ma maksymalną pojemność 2,5 m3, a w drugiej – 3,7 m3.
Jako van samochód występuje ze specyfikacjami Trend lub Limited (obie dostępne zarówno jako L1 bądź L2). Promocyjne ceny krótszej odmiany startują od 114 484 zł netto, a dłuższej od 117 079 zł netto.
Ford Transit Connect PHEV z nadwoziem typu FlexCab oferowany jest jako Trend bądź Active. W obu przypadkach można zamówić karoserię typu L1 lub L2. Ceny pojazdu w tej postaci startują od 122 269 zł netto, a z dłuższym rozstawem osi to wydatek od 124 864 zł netto.