Nissan z nową usługą w Polsce
Generalny importer japońskiej marki przygotował narzędzie, które w prosty sposób umożliwia rezerwację samochodu przez internet. Ponadto pojazdy objęte nową usługą są dostępne do odbioru w krótkim czasie.
Jak podkreśla centrala, Wirtualny salon Nissana to platforma, która umożliwia odbiór pojazdu przez klienta w ciągu od kilku do kilkunastu dni. Aby dokonać rezerwacji samochodu, należy drogą internetową wybrać interesującą nas konfigurację, założyć konto w systemie, dokonać opłaty rezerwacyjnej (1500 złotych) oraz umówić się na odbiór w konkretnym salonie dealerskim.
Z oferty skorzystają zarówno klienci indywidualni, jak i użytkownicy flotowi oraz firmy. Do uzgodnienia z koncesjonerem pozostaje natomiast wyrób akcesoriów oraz usług dodatkowych. Jak tłumaczy Nissan, platforma oferuje aktualnie wyłącznie samochody fabrycznie nowe, gotowe do szybkiego odbioru, dlatego nie zawsze dostępna jest tam pełna gama modeli lub wersji. Jeśli poszukiwanego pojazdu brakuje akurat w bazie, wówczas można złożyć zamówienie w tradycyjny sposób. Niebawem planuje się poszerzenie oferty również o egzemplarze używane.