Mitsubishi L200 z mocniejszym silnikiem
Popularny pick-up Mitsubishi oferowany jest teraz z modułem, który podwyższa moc silnika do 185 KM, a maksymalny moment obrotowy do 502 Nm.
Polski oddział japońskiej marki oferuje zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20 proc. Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia. Dodatkowa moc to zatem nie tylko większa przyjemność z jazdy, ale też poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.
Pochodząca z Austrii firma Steinbauer Performance od lat zajmuje się poprawą osiągów silników w samochodach osobowych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz innym sprzęcie wykorzystującym do napędu silniki wysokoprężne oraz elektryczne. Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane rozwiązanie.
Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10 proc., podczas, gdy na wyższych uzyskuje pełne 20 proc. Klienci, którzy zdecydują się na montaż tego modułu utrzymują 5-letnią gwarancję na swój samochód (szczegółowe informacje na temat gwarancji są dostępne w salonach).
Seryjne Mitsubishi L200 osiąga prędkość maksymalną na poziomie 175 km/h. Z kolei L200 z modułem mocy Steinbauer potrafi rozpędzić się do185 km/h (pomiar własny MMC Car Poland na torze testowym). Koszt modułu wraz z montażem to 4 590 zł netto. Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 112 860 zł netto.