Citroeny C4 i C4 X z usterką mikrofonu

Akcje serwisowe
12 Sty '24
Rafał Żaglewski
Źródło: Citroen

Usterka elementu systemu E-call może spowodować, że po nawiązaniu połączenia alarmowego operator pomocy drogowej nie będzie słyszał tego, co ma do przekazania użytkownik samochodu. Liczba objętych akcją serwisową pojazdów przekracza 600.

W komunikacie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie podano informacji, z której partii produkcji pochodzą samochody objęte kampanią naprawczą. Wiadomo tylko, że na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 623 pojazdy marki Citroen. Klienci zostaną powiadomieni o sytuacji i zamiarze wykonania stosownych czynności przez pracowników autoryzowanej sieci dealerskiej.

Prezentacja 360°

Citroen C4 Hatchback Shine

Pokaż prezentację 360°

Zestawienie zbiorcze z informacjami dotyczącymi ogłaszanych na polskim rynku akcji serwisowych znaleźć można TUTAJ

Tagi