Akcja serwisowa modeli Volvo

Akcje serwisowe
2 Sty '24
Rafał Żaglewski
Źródło: Volvo

W wybranych egzemplarzach modelu Volvo XC90 klamra pasa bezpieczeństwa w drugim rzędzie mogła nie zostać prawidłowo dokręcona. Klienci otrzymają informację o zaplanowanej akcji naprawczej wraz z zaproszeniem do odwiedzenia autoryzowanego serwisu.

Według informacji przekazanej przez generalnego importera Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, problem dotyczy samochodów z roku modelowego od 2015 do 2024. Na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 126 egzemplarzy Volvo XC90. Ponadto w niewielkiej partii modelu Volvo S60 należy dokonać sprawdzenia połączeń śrubowych poduszki powietrznej po stronie pasażera.

Zestawienie zbiorcze z informacjami dotyczącymi ogłaszanych na polskim rynku akcji serwisowych znaleźć można TUTAJ

Tagi