Problemy z ekranem Volvo EX30 to wina oprogramowania

Akcje serwisowe
15 Maj '24
Rafał Żaglewski
Źródło: Volvo

W wybranych egzemplarzach elektrycznego Volvo mogą wystąpić spowodowane błędnym oprogramowaniem problemy z centralnym wyświetlaczem pokładowym, który przechodzi w tryb testowy podczas uruchamiania pojazdu. Kierowca nie ma wówczas dostępu do kluczowych informacji.

Jak wynika z komunikatu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, problem dotyczy egzemplarzy Volvo EX30 z roku modelowego 2024 oraz 2025. Błąd można wyeliminować, ponownie uruchamiając ekran lub dokonując aktualizacji oprogramowania. Na polskim rynku do sprawdzenia i ewentualnej naprawy wytypowano 1020 samochodów.

Prezentacja 360°

Volvo EX30 BEV SUV Ultra

Pokaż prezentację 360°

Klienci zostaną powiadomieni o sytuacji. Zestawienie z informacjami dotyczącymi akcji serwisowych w Polsce znaleźć można w linku TUTAJ

Tagi