Nowy Fiat Grande Panda 2025 – cena

Nowości
28 Sty '25
Rafał Żaglewski
Źródło: FIAT

Fiatowska nowość trafi na rynek w wersji z silnikiem benzynowym 1.2 o mocy stu koni mechanicznych, wspieranym pracą 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego, oraz z pełnym napędem elektrycznym 113 KM (44 kWh). Ceny w Polsce startują już od 79 900 złotych.

Zupełnie nowy Fiat Grande Panda, czyli miejski hatchback okraszony elementami stylistycznymi à la crossover, powstał na płycie podłogowej STLA Small – podobnie jak chociażby siostrzany model Citroen C3. Zapowiedzią dzieła turyńskich stylistów był samochód koncepcyjny, który ujrzał światło dzienne pod koniec lutego ubiegłego roku. Nowa Panda zwraca uwagę żywą kolorystyką, szerokimi słupkami przy klapie bagażnika, pikselową grafiką oświetlenia, wytłoczonym napisem na drzwiach oraz wybrzuszonymi nadkolami, które wizualnie poszerzają maskę.

Nowy Fiat Grande Panda 2025 – wymiary nadwozia:

Źródło: FIAT

Fiatowski bestseller sprzed lat otrzymał silnik elektryczny o mocy 83 kW, co w przeliczeniu daje wartość 113 KM, oraz zestaw akumulatorów trakcyjnych 44 kWh. Zgromadzona w nich energia powinna wystarczyć do rozwinięcia zasięgu przekraczającego 320 kilometrów na jednym ładowaniu (cykl pomiarowy WLTP). Ważnym uzupełnieniem gamy będzie konfiguracja oparta na trzycylindrowej jednostce spalinowej 1.2 (100 KM), której pracę wspiera instalacja 48 V.

Źródło: FIAT

Nowy Fiat Grande Panda 2025 – od 79 900 złotych

Nowość marki z Grupy Stellantis dostępna będzie do zamawiania w siedmiu kolorach: czerwonym, białym, czarnym, zielonym, brązowym, niebieskim lub żółtym. Na uwagę zasługuje również projekt deski rozdzielczej, której rysunek przypomina kształt toru wzniesionego na dachu słynnego budynku Lingotto. Charakterystyczna obwódka tworzy ramę, wewnątrz której osadzono 10-calowy zestaw cyfrowych wskaźników oraz nieco większy ekran stacji multimedialnej.

Źródło: FIAT

Nowy Fiat Grande Panda 2025 – ceny wersji:

Z informacji ujawnionych przez centralę wynika, że spalinówka dostępna będzie w trzech poziomach wyposażenia do wyboru (Pop, Icon lub La Prima) w cenie od 79 900 złotych. Odmiana w pełni elektryczna kosztuje natomiast minimum 110 000 złotych. Zarezerwowano ją dla wersji w specyfikacji Red oraz La Prima. Tymczasem według raportu IBRM Samar, minionego roku sprzedano w Polsce łącznie 2661 nowych osobówek turyńskiej marki. Uzyskany wynik dał Fiatowi miejsce pod koniec trzeciej dziesiątki topowych importerów. Czy Anno Domini 2025 okaże się dla Włochów łaskawszy?

Tagi