Fiat 500 debiutuje w Brazylii
Miesiąc po premierze w Izraelu, nowy Fiat 500 kontynuuje swoją podróż dookoła świata, przybywając do Brazylii. W prezentacji samochodu wziął udział online Olivier Francois, dyrektor generalny marki Fiat i szef Grupy Stellantis.
Od konferencji w Brazylii rozpoczęła się podróż nowego Fiata 500, który przekroczył Atlantyk. Początek podróży miał miejsce miesiąc temu w Izraelu. Brazylia jest największym rynkiem Fiata poza Europą.
– Brazylia to pierwszy transatlantycki rynek dla ikony Fiata. To wydarzenie doskonale wpisuje się w długą historię Fiata w Brazylii, a dwa aspekty czynią go wyjątkowym. Po pierwsze, Brazylia to przecież drugi dom Fiata. Wystarczy pomyśleć o więzi, która łączy nas już od ponad 100 lat i strategicznym znaczeniu tego rynku, na którym Fiat jest liderem z udziałem na poziomie 22 proc. – mówi Olivier François, dyrektor generalny marki Fiat i dyrektor marketingu Grupy Stellantis.