Mercedes Typ 253 (GLC) wzywany do serwisu
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Typ 253 (GLC) z silnikiem benzynowym AMG i 4MATIC, połączenie śrubowe przewodu dodatniego rozrusznika silnika może być niezgodne ze specyfikacją.
W przypadku wadliwego połączenia śrubowego przewód dodatni może stykać się z rozrusznikiem, na skutek czego może zostać on uszkodzony przez ruchu względny. Uszkodzony przewód dodatni może stykać się z obudową rozrusznika, co może z kolei doprowadzić do zwarcia. W zależności od rodzaju zwarcia nie można całkowicie wykluczyć awarii na drodze lub potencjalnego zagrożenia pożarowego.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 214 pojazdów.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu sprawdzenia i w razie potrzeby korekty połączenia śrubowego przewodu dodatniego rozrusznika.