Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Toyota Proace I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Furgon-4d
  • Furgon-5d podwójna kabina

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.6 3WZ-FTV (90KM)
  • 2.0 4WZ-FTV (128KM)
  • 2.0 4WZ-FHV (163KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna-6

Wersja

Rozwiń
  • L1H1 Life
  • L1H1 Active
  • L2H1 Life
  • L2H1 Active
Pokaż więcej (2)

Lista konfiguracji:

Furgon-4d Diesel 1.6 3WZ-FTV (90KM) Manualna-5 L1H1 Active (do 30.10.2016) Furgon-4d Diesel 2.0 4WZ-FTV (128KM) Manualna-6 L1H1 Active (do 30.10.2016) Furgon-4d Diesel 2.0 4WZ-FHV (163KM) Manualna-6 L1H1 Active (do 30.10.2016)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
168 177 183 186 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.6 7.9 8.1 8.2 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.8 6.2 6.3 6.4 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
6.4 6.7 7.0 7.1 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Toyota Proace I Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Toyota Proace I Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.6, 7.9, 8.1, 8.2, 8.6
  • poza miastem (l/100km): 5.8, 6.2, 6.3, 6.4, 6.6

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Toyota Proace I Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 6.4, 6.7, 7.0, 7.1, 7.2.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.