Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Toyota Verso-S II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • MPV-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 1.33 Dual (99KM)
  • 1.4 D-4D (90KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna Multidrive S-7

Wersja

Zwiń
  • Luna
  • Premium
  • Terra
  • Life
Pokaż więcej (1)
Rok modelowy: 2011
Data wycofania z cennika: 28.02.2013

Lista konfiguracji:

MPV-5d Benzyna 1.33 Dual (99KM) Automatyczna Multidrive S-7 Luna (2011) (do 28.02.2013) MPV-5d Benzyna 1.33 Dual (99KM) Automatyczna Multidrive S-7 Premium (2011) (do 28.02.2013) MPV-5d Benzyna 1.33 Dual (99KM) Manualna-6 Luna (2011) (do 28.02.2013)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
113 120 lub  127
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.0 6.2 lub  6.8
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.9 4.6 lub  4.8
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.3 5.2 lub  5.5

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Toyota Verso-S II MPV-5d Benzyna Manualna-6 Luna?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Toyota Verso-S II MPV-5d Benzyna Manualna-6 Luna wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.0, 6.2, 6.8
  • poza miastem (l/100km): 3.9, 4.6, 4.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Toyota Verso-S II MPV-5d Benzyna Manualna-6 Luna, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.3, 5.2, 5.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.