Ryzyko pożaru w elektrycznym MINI

Akcje serwisowe
10 Maj '24
Rafał Żaglewski
Źródło: MINI

Zaplanowana akcja serwisowa polegać będzie na sprawdzeniu przez specjalistów układu baterii wysokiego napięcia. Problem wynika z niewłaściwego zabezpieczenia urządzenia przed wnikaniem wody.

Według informacji przekazanej Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w wybranych egzemplarzach modelu MINI F56 BEV może dojść do przedostania się wody przez obudowę akumulatora wysokiego napięcia, o czym kierowca zostanie poinformowany komunikatem ostrzegawczym. Ponadto, nawet podczas jazdy, akumulator wysokiego napięcia może się wyłączyć, a pojazd zacznie powoli zwalniać. Istnieje ryzyko pożaru.

Prezentacja 360°

MINI Mini BEV Hatchback Cooper SE

Pokaż prezentację 360°

Do sprawdzenia i ewentualnej naprawy wytypowano na polskim rynku dziewieć egzemplarzy elektrycznego MINI. Klienci zostaną powiadomieni o sytuacji. Zestawienie z informacjami dotyczącymi akcji serwisowych w Polsce znaleźć można w linku TUTAJ

Tagi