BYD kończy z obracanymi ekranami dotykowymi
Chiński koncern motoryzacyjny zrezygnuje z rozwiązania, które było jednym z wyróżniających elementów wyposażenia modeli marki BYD na rynku europejskim. Chodzi o obrotowe ekrany dotykowe stacji multimedialnej.
Jak podkreśla cytowana przez portal Autocar wiceprezeska Stella Li, obrotowe ekrany multimedialne przypadły do gustu użytkownikom samochodów BYD. Chiński koncern zamierza jednak szerzej wykorzystywać oprogramowanie pochodzące od zewnętrznych dostawców. W związku z powyższym zachodzi obawa o pełną kompatybilność sprzętu pokładowego z nowymi aplikacjami.
Ceny samochodów BYD w Polsce (2025):
- BYD Dolphin Surf: od 82 700 zł
- BYD Dolphin: od 149 000 zł
- BYD Seal: od 215 900 zł
- BYD Seal 5: od 129 900 zł
- BYD Seal 6: od 152 600 zł
- BYD Atto 2: od 129 900 zł
- BYD Seal U: od 169 900 zł
- BYD Sealion 7: od 219 900 zł
- BYD Tang: 320 000 zł
Tymczasem jak wynika z lektury aktualnego raportu IBRM Samar, do końca października producenci chińscy sprzedali nad Wisłą przeszło 34,2 tys. nowych osobówek. BYD zajmuje w omawianym rankingu czwarte miejsce z pulą 4420 rejestracji. Dodajmy, że w analogicznym okresie roku ubiegłego generalny importer miał na swoim koncie „tylko” 160 wydań. Pierwsze skrzypce w segmencie gra natomiast MG, którego dealerzy obsłużyli dotychczas 11 781 klientów.