Ford Ranger PHEV. Promocyjna oferta dla przedsiębiorców
Ford Ranger występuje z przedłużoną lub podwójną kabiną. Do napędu pojazdu przewidziano silniki Diesla generujące 170 KM, 205 KM bądź 240 KM, jak też 281-konną hybrydę typu plug-in. W tej ostatniej postaci silnikowej przedsiębiorcy mogą kupić samochód w promocyjnej cenie.
Ford Ranger w 2024 roku okazał się niekwestionowanym liderem wśród pikapów. Samochód był popularniejszy od konkurencji w postaci Toyoty Hilux, Volkswagena Amaroka czy Isuzu D-Maxa. Szczegółowe statystyki analizowane przez IBRM Samar podaliśmy już wcześniej.
Ford Ranger – diesle lub hybryda typu plug-in
Ford Ranger oferowany jest w naszym kraju z silnikami wysokoprężnymi (2.0 – 170 KM bądź 205 KM lub 3.0 o mocy 240 KM) oraz jako hybryda plug-in, której układ generuje 281 KM. Taka moc to wynik zastosowania benzynowej jednostki generującej 190 KM oraz elektrycznego silnika o mocy 102 KM.
Ford Ranger PHEV ma na pokładzie baterie o pojemności 11,8 kWh i po naładowaniu ich na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można przejechać maksymalnie 45 km. Z układem hybrydowym współpracuje 10-stopniowa, automatyczna skrzynia, która dostarcza moment obrotowy do wszystkich kół.
Ford Ranger PHEV – elektrownia na kołach
Ford Ranger PHEV ma na pokładzie system Ford Pro Power Onboard w dwóch wariantach – 2,3 kW lub 6,9 kW. Dzięki temu pojazd może pełnić rolę mobilnego źródła zasilania różnego rodzaju sprzętów elektrycznych.
W samochodzie zastosowano także w aktywny system redukcji hałasu w kabinie. Zamontowano w niej trzy mikrofony, które kontrolują dźwięk silnika i jeżeli hałas przekroczy konkretny próg, to system generuje antyhałas, a tym samym neutralizuje dźwięk emitowany przez jednostkę napędową.
Ford Ranger PHEV – jeden rodzaj kabiny i trzy wersje wyposażeniowe
Ford Ranger PHEV dostępny jest z podwójną kabiną i z trzema specyfikacjami wyposażeniowymi do wyboru: XLT, Wildtrak lub Stormtrak. Ceny każdego z tych samochodów podawaliśmy już wcześniej, ale teraz firmy mogą kupić taki pojazd w promocyjnej ofercie.
Dzięki wprowadzonym rabatom dla przedsiębiorców Ford Ranger PHEV kosztuje od 173 000 zł netto (odmiana XLT). Z kolei za wersję Wildtrak trzeba zapłacić minimum 183 309 zł, natomiast Stormtrak to wydatek od 205 418 zł.