Ford Ranger z roku modelowego 2025. Cena hybrydy PHEV
Fordowska półciężarówka może pochwalić się zupełnie nową wersją napędową. Jest nią ładowana z zewnętrznego źródła hybryda 2.3 PHEV o mocy 281 KM. Ceny wtyczkowozu zaczynają się powyżej 280 tys. złotych brutto.
Zastosowany przez Amerykanów układ napędowy PHEV łączy 2,3-litrowy silnik benzynowy EcoBoost z dziesięciobiegową skrzynią automatyczną, jednostką elektryczną 75 kW i akumulatorem o pojemności użytkowej 11,8 kWh. Moment obrotowy rzędu 690 niutonometrów jest najwyższy wśród wszystkich produkowanych wcześniej konfiguracji Rangera. Hybryda wytwarza moc 279 KM, czyli więcej niż przykładowo wariant z trzylitrowym turbodieslem V6. Zasięg w trybie elektrycznym przekracza natomiast 45 kilometrów na jednym ładowaniu.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Ford Ranger 2.3 PHEV (2025) – ceny wersji (bez VAT/brutto):
- XLT 2.3 PHEV (281 KM) e-4WD: 228 665 złotych (281 258)
- Wildtrak 2.3 PHEV (281 KM) e-4WD: 241 105 złotych (296 559)
- Stormtrak 2.3 PHEV (281 KM) e-4WD: 267 985 złotych (329 622)
Na liście wyposażenia standardowego wersji XLT figurują takie udogodnienia jak m.in. 16-calowe felgi aluminiowe w kolorze Dark Sparkle, ogumienie 255/70 R16, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, tempomat adaptacyjny z funkcją Stop&Go, klimatyzacja manualna, multimedia z bezprzewodowym interfejsem Apple CarPlay/Android Auto, konsola środkowa z podłokietnikiem. Szczegóły dotyczące oferty zawiera konfigurator Ford Ranger.
Tymczasem jak wynika z raportu IBRM Samar, minionego roku zarejestrowano w Polsce łącznie ponad 4,6 tys. aut z nadwoziem typu pick-up. Liderem segmentu została właśnie fordowska półciężarówka z udziałem przekraczającym czterdzieści procent. Do pierwszej trójki dołączyli ponadto gracze tacy jak Toyota Hilux oraz Volkswagen Amarok.