Mercedesy Vito i Sprinter wzywane do serwisu
W niektórych egzemplarzach modelu Sprinter (Typ 907/910) przewód hamulcowy przedniej osi może stykać się i ocierać o wewnętrzne wykończenie nadkola.
Może to spowodować uszkodzenie przewodu, a tym samym wyciek płynu hamulcowego podczas eksploatacji pojazdu. Według informacji przekazanej Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 544 samochody.
Z kolei w wybranych egzemplarzach modelu Mercedes Vito (Typ 447) – chodzi o wersję z przednim napędem, silnikiem wysokoprężnym i manualną skrzynią biegów – funkcja czujnika rozpoznawania biegów może być tymczasowo zablokowana po włączeniu biegu wstecznego, przez co światła cofania przestaną prawidłowo działać.
W Polsce kampania naprawcza dotyczy 358 samochodów. Przedstawicielstwo marki poinformuje klientów o zaistniałej sytuacji i zamiarze wykonania stosownych czynności przez pracowników autoryzowanej sieci serwisowej.