Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Nowy Abarth 600e – cena

Ceny
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
4 Lis '24
Nowy Abarth 600e – cenaŹródło: Abarth

Generalny importer w Polsce ogłosił ceny wyczekiwanego z zainteresowaniem Abartha 600e. Crossover spod znaku skorpiona chce zwrócić na siebie uwagę żywą kolorystyką, silnikiem o mocy 280 koni mechanicznych oraz zasięgiem do 330 kilometrów bez dodatkowego ładowania.

Jak z dumą podkreślają Włosi, Abarth 600e to nie tylko ich pierwszy SUV z napędem elektrycznym, ale również najmocniejszy model w całym dorobku marki. „Sześćsetka” wchodzi do oferty serwując potencjalnym klientom dwie wersje do wyboru: wariant Abarth 600e Turismo, osiągający maksymalną moc 240 KM oraz do 345 niutonometrów momentu obrotowego, jak również limitowaną edycję Scorpionissima, która powstanie w liczbie tylko 1949 egzemplarzy. Ta ostatnia generuje aż 280 koni mechanicznych, a kierowca liczyć może na dynamiczny sprint 0-100 km/h w około 5,85 sekundy; Turismo wykona ten sam manewr w nieco ponad 6,2 sekundy.

Źrodło: Abarth

Bojową stylistykę nadwozia podkreślają kwadratowe kształty spojlera aerodynamicznego oraz charakterystyczne wycięcia w zderzaku, jak również dwudziestocalowe felgi aluminiowe z diamentowym szlifem, polakierowane zaciski hamulcowe i obniżone zawieszenie. Crossover spod znaku skorpiona otrzymał ponadto powiększony rozstaw kół: dodatkowo o 30 milimetrów z przodu oraz o 25 mm z tyłu. Kierowca ma do dyspozycji trzy tryby jazdy. „Najostrzejszy” z nich to Scorpion Track z prędkością maksymalną podniesioną do 200 km/h.

Nowy Abarth 600e – od 195 000 złotych

Jak ujawnił generalny importer, Abarth 600e Turismo kosztuje na polskim rynku od 195 tys. złotych, natomiast Scorpionissima jest dostępna do zamawiania w cenie 212 tys. złotych. Na wyposażenie standardowe składają się m.in. ledowe reflektory, siedmiocalowy zestaw cyfrowych wskaźników, klimatyzacja automatyczna, lakierowana deska rozdzielcza, chromowane klamki w środku, multimedia z ekranem dotykowym 10.25" oraz czarne nakładki na lusterka boczne. Wersję 280-konną wyróżniają ponadto fotele Sabelt ze zintegrowanymi zagłówkami, tapicerka z alcantary, przednie fotele mające regulacje w sześciu kierunkach, sportowe nakładki na pedały, welurowe dywaniki, elektrycznie otwierana ruchem stopy klapa bagażnika, przyciemniane szyby etc.

Źrodło: Abarth

Co godne podkreślenia, podczas prac nad Abarthem 600e włoska marka korzystała ze wsparcia takich firm jak Stellantis Motorsport, Michelin, Sabelt, JTEKT czy Alcon.

Podziel się ze znajomymi