Nowa Dacia Jogger 2026 – cena
U polskich dealerów można już zamawiać egzemplarze zmodernizowanego modelu Dacia Jogger. Nowa wersja produkcyjna wyróżnia się m.in. grafiką przedniego pasa, lepszymi multimediami oraz opcjami napędu, do których zalicza się znana z Bigstera hybryda 1.8/157 KM. Oferta handlowa startuje z cenami od 77 900 złotych.
Joggera zmodernizowano równolegle z modelem Dacia Sandero oraz jego outdoorowym wariantem o nazwie Stepway. Warto zwrócić uwagę na grafikę świateł, wykończenie atrapy chłodnicy, profil zderzaków oraz wzory felg. Kolejną nowinką jest pokładowy system multimedialny, który w wyższych wersjach wyposażeniowych można obsługiwać za pośrednictwem dziesięciocalowego ekranu dotykowego. Ceny wszystkich dostępnych konfiguracji poniżej.
Nowa Dacia Jogger 2026 – ceny wersji:
kabina pięciomiejscowa
- Essential 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 77 900 zł
- Expression 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 82 050 zł
- Extreme 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 89 900 zł
- Expression 1.0 TCe 110 (110 KM): 84 050 zł
- Extreme 1.0 TCe 110 (110 KM): 91 900 zł
- Journey 1.0 TCe 110 (110 KM): 94 050 zł
- Expression 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 103 550 zł
- Extreme 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 111 400 zł
- Journey 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 113 550 zł
kabina siedmiomiejscowa
- Essential 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 82 400 zł
- Expression 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 86 550 zł
- Extreme 1.2 Eco-G 120 (122 KM): 94 400 zł
- Expression 1.0 TCe 110 (110 KM): 88 550 zł
- Extreme 1.0 TCe 110 (110 KM): 96 400 zł
- Journey 1.0 TCe 110 (110 KM): 98 550 zł
- Expression 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 108 050 zł
- Extreme 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 115 900 zł
- Journey 1.8 Hybrid 155 (157 KM): 118 050 zł
Z planów generalnego importera wynika, że pierwsze egzemplarze nowego Joggera pojawią się w salonach dealerskich na początku 2026 roku. W gamie silnikowej uwagę zwraca dostępność hybrydy 1.8 o mocy 157 KM z litowo-jonowym akumulatorem trakcyjnym 200 V/1,4 kWh. Jak wskazują dane techniczne, tak skompletowane auto legitymuje się średnim spalaniem około 4,5-4,6 l/100 km w cyklu mieszanym. Tymczasem motor 1.2 Eco‑G 120 można będzie zestawić także z dwusprzęgłową skrzynią EDC. Pojemność zbiornika na gaz zwiększyła się z czterdziestu do 48,8 litra.

