Nazwa układu silnikowego
E-Tech 145
Typ układu silnikowego
Hybrydowy (HEV)
Moc układu silnikowego [KM]
143
Moc układu silnikowego [kW]
105
Pojemność silnika [litry]
1.6
Pojemność skokowa [cm3]
1598
Prędkość obrotowa dla maksymalnej mocy [obr./min.]
5600
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
149
Prędkość obrotowa dla maksymalnego momentu [obr./min.]
od 3600
Rodzaj wtrysku paliwa
Wielopunktowy
Liczba cylindrów / zaworów na cylinder
4/4
Umiejscowienie silnika elektrycznego
Z przodu
Moc silnika elektrycznego [KM]
49
Moc silnika elektrycznego [kW]
36
Prędkość obrotowa dla maksymalnej mocy [obr./min.]
1677
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
205
Prędkość obrotowa dla maksymalnego momentu [obr./min.]
2000
Pojemność baterii brutto [kWh]
1.2
Umiejscowienie silnika elektrycznego
Z przodu
Moc drugiego silnika elektrycznego [KM]
20
Moc drugiego silnika elektrycznego [kW]
15
Prędkość obrotowa dla maksymalnej mocy [obr./min.]
2865
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
50
Prędkość obrotowa dla maksymalnego momentu [obr./min.]
200
Typ skrzyni biegów
Automatyczna
Liczba biegów lub predefiniowanych ustawień
1
Nazwa skrzyni biegów
Multi-mode
Prędkość maksymalna [km/h]
170
Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
10.6
Moc jednostkowa układu silnikowego [kg/KM]
9.95
Zasięg na paliwie podstawowym [km]
1043
Zasięg na 1 litrze paliwa podstawowego [km]
21.74
Emisja CO2 według WLTP [g/km]
105
Zużycie paliwa średnie według WLTP [litry/100 km]
4.6