Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Range Rover V L460 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d SWB
  • SUV-5d LWB
  • SUV-5d LWB 7-os.

Paliwo

Zwiń
  • Hybryda Plug-in Benzyna
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 3.0 P I6 (400KM)
  • 3.0 D I6 (249KM)
  • 3.0 TD6 (249KM)
  • 3.0 D I6 (300KM)
Pokaż więcej (10)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Automatyczna-8

Wersja

Zwiń
  • First Edition
  • SE
  • HSE
  • Autobiography
Pokaż więcej (1)
Rok modelowy: 2022
Data wycofania z cennika: 26.01.2022

Lista konfiguracji:

SUV-5d LWB Benzyna 3.0 P I6 (400KM) Automatyczna-8 First Edition AWD (2022) (do 26.01.2022)
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Czynnik AdBlue
Emisja CO2 według WLTP [g/km]
217
Zużycie paliwa przy niskich prędkościach [litry/100 km]
14.2
Zużycie paliwa przy umiarkowanych prędkościach [litry/100 km]
9.6
Zużycie paliwa przy wysokich prędkościach [litry/100 km]
8.0
Zużycie paliwa przy bardzo wysokich prędkościach [litry/100 km]
9.2
Zużycie paliwa średnie według WLTP [litry/100 km]
9.6

Najczęściej zadawane pytania

Czy Range Rover V L460 SUV-5d LWB Benzyna 3.0 P I6 (400KM) Automatyczna-8 First Edition ma zbiornik na płyn AdBlue?

Model Range Rover V L460 SUV-5d LWB Benzyna 3.0 P I6 (400KM) Automatyczna-8 First Edition posiada zbiornik na płyn AdBlue.

Więcej na temat płynu AdBlue przeczytasz w naszym artykule AdBlue - co to jest? Jak stosować?.

Jaka jest norma emisja Range Rover V L460 SUV-5d LWB Benzyna 3.0 P I6 (400KM) Automatyczna-8 First Edition?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Range Rover V L460 SUV-5d LWB Benzyna 3.0 P I6 (400KM) Automatyczna-8 First Edition posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.