Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Skoda Citigo I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-3d
  • Hatchback-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna
  • LPG
  • Elektryczność

Silnik

Zwiń
  • e iV (83KM)
  • 1.0 MPI (60KM)
  • 1.0 MPI (75KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-1
  • Automatyczna ASG-5

Wersja

Zwiń
  • Active
  • Sport
  • Monte Carlo
  • Sound
Pokaż więcej (5)
Rok modelowy: 2012
Data wycofania z cennika: 27.05.2012

Lista konfiguracji:

Hatchback-3d Benzyna 1.0 MPI (60KM) Automatyczna ASG-5 Active (2012) (do 27.05.2012) Hatchback-3d Benzyna 1.0 MPI (60KM) Automatyczna ASG-5 Ambition (2012) (do 27.05.2012) Hatchback-3d Benzyna 1.0 MPI (60KM) Automatyczna ASG-5 Elegance (2012) (do 27.05.2012)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
105 lub  108
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.6 lub  5.9
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.9 lub  4.0
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.5 lub  4.7

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Skoda Citigo I Hatchback-3d Benzyna Manualna-5 Active?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Skoda Citigo I Hatchback-3d Benzyna Manualna-5 Active wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.6, 5.9
  • poza miastem (l/100km): 3.9, 4.0

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Skoda Citigo I Hatchback-3d Benzyna Manualna-5 Active, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.5, 4.7.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.