Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Suzuki Celerio I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 1.0 (68KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna AGS-5

Wersja

Zwiń
  • Comfort
  • Premium
Data wycofania z cennika: 1.11.2018

Lista konfiguracji:

Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort (do 1.11.2018)
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
99
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.1
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.7
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.3

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.1
  • poza miastem (l/100km): 3.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.3.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Jaka jest norma emisja Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.