Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Suzuki Celerio I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 1.0 (68KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna AGS-5

Wersja

Rozwiń
  • Comfort
  • Premium

Lista konfiguracji:

Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort (do 1.11.2018) Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Automatyczna AGS-5 Comfort (do 1.11.2018) Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) Manualna-5 Comfort (do 30.04.2020)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
99 lub  108
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
4.5 5.1 lub  5.3
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.6 lub  3.7
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
3.9 lub  4.3

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM)?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 4.5, 5.1, 5.3
  • poza miastem (l/100km): 3.6, 3.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM), zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 3.9, 4.3.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Jaka jest norma emisja Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM)?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Suzuki Celerio I Hatchback-5d Benzyna 1.0 (68KM) posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.