Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Volkswagen California T6.1 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Minibus-4d
  • Minibus-5d

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 2.0 TDI (110KM)
  • 2.0 TDI (150KM)
  • 2.0 BiTDI (199KM)
  • 2.0 BiTDI (204KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna DSG-7

Wersja

Zwiń
  • Ocean Edition
  • Beach Camper
  • Beach Tour
  • Coast
Pokaż więcej (4)
Rok modelowy: 2020
Data wycofania z cennika: 16.07.2020

Lista konfiguracji:

Minibus-4d Diesel 2.0 TDI (110KM) Manualna-5 Beach Camper (2020) (do 16.07.2020) Minibus-4d Diesel 2.0 TDI (110KM) Manualna-5 Beach Camper Edition (2020) (do 16.07.2020) Minibus-4d Diesel 2.0 TDI (110KM) Manualna-5 Coast (2020) (do 16.07.2020)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Czynnik AdBlue
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
171 172 173 175 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.5 7.6 7.7 7.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.8 5.9 6.0 6.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
6.5 6.6 6.7 6.8 Pokaż więcej
Emisja CO2 według WLTP [g/km]
200 201 202 203 Pokaż więcej
Zużycie paliwa przy niskich prędkościach [litry/100 km]
8.0 8.1 9.0 9.1 Pokaż więcej
Zużycie paliwa przy umiarkowanych prędkościach [litry/100 km]
7.1 7.2 7.3 7.6 Pokaż więcej
Zużycie paliwa przy wysokich prędkościach [litry/100 km]
6.6 6.7 6.8 6.9 Pokaż więcej
Zużycie paliwa przy bardzo wysokich prędkościach [litry/100 km]
8.3 8.4 8.5 8.6 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według WLTP [litry/100 km]
7.4 7.6 7.7 7.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa przy niskich prędkościach [litry/100 km] na paliwie alternatywnym
7.8

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 8.1, 8.5, 8.6, 8.9, 9.0
  • poza miastem (l/100km): 5.8, 5.9, 6.0, 6.5, 6.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5.

Zużycie paliwa wg WLTP

Standard WLTP obowiązują od września 2017 roku i dotyczy wszystkich samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 3,5 tony wprowadzonych na rynek po tym terminie. Norma WLTP pozwala lepiej oszacować średnie spalanie paliwa od standardu wg NEDC czy podawanego przez producenta.

  • Średnie zużycie paliwa według WLTP: 7.4, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.2, 8.3, 8.4, 8.7, 8.8, 8.9
  • Emisja CO2 według WLTP: 7.4, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.2, 8.3, 8.4, 8.7, 8.8, 8.9

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Czy Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition ma zbiornik na płyn AdBlue?

Model Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition posiada zbiornik na płyn AdBlue.

Więcej na temat płynu AdBlue przeczytasz w naszym artykule AdBlue - co to jest? Jak stosować?.

Jaka jest norma emisja Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Volkswagen California T6.1 Minibus-4d Diesel Automatyczna DSG-7 Ocean Edition posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.