Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Volkswagen Crafter I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kombi Van-4d
  • Furgon-4d Standard
  • Furgon-4d Długi
  • Furgon-4d Przedłużony
Pokaż więcej (5)

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.5 TDI (88KM)
  • 2.5 TDI (109KM)
  • 2.5 TDI (136KM)
  • 2.5 TDI (164KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna Shiftmatic-6

Wersja

Rozwiń
  • 50
  • 35

Lista konfiguracji:

Furgon-4d Standard Diesel 2.5 TDI (88KM) Manualna-6 35 (do 2.03.2010) Furgon-4d Standard Diesel 2.5 TDI (109KM) Manualna-6 35 (do 2.03.2010) Furgon-4d Standard Diesel 2.5 TDI (136KM) Manualna-6 35 (do 2.03.2010)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
259 265 267 270 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
11.3 11.6 13.0 13.2 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.7 7.8 7.9 8.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
9.6 9.8 9.9 10.0 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Volkswagen Crafter I Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Volkswagen Crafter I Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 11.3, 11.6, 13.0, 13.2, 13.4, 13.9
  • poza miastem (l/100km): 7.7, 7.8, 7.9, 8.5, 8.6, 8.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Volkswagen Crafter I Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 9.6, 9.8, 9.9, 10.0, 10.9.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.