Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Volkswagen Phaeton GP - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Sedan-4d
  • Sedan-4d Lang

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 3.0 TDI (233KM)
  • 3.0 TDI-CR (240KM)
  • 3.2 V6 (241KM)
  • 3.6 V6 (280KM)
Pokaż więcej (2)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Automatyczna Tiptronic-5
  • Automatyczna Tiptronic-6

Wersja

Rozwiń
  • 2010
  • 2009
  • 2008

Lista konfiguracji:

Sedan-4d Benzyna 3.2 V6 (241KM) Automatyczna Tiptronic-6 2008 4MOTION (2008) (do 31.07.2008) Sedan-4d Benzyna 4.2 V8 (335KM) Automatyczna Tiptronic-6 2008 4MOTION (2008) (do 31.07.2008) Sedan-4d Benzyna 6.0 W12 (450KM) Automatyczna Tiptronic-5 2008 4MOTION (2008) (do 31.07.2008)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
239 240 248 273 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
12.0 12.1 12.8 17.1 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.2 7.4 7.5 8.6 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
9.0 9.1 9.4 11.7 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Volkswagen Phaeton GP ?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Volkswagen Phaeton GP wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 12.0, 12.1, 12.8, 17.1, 17.4, 18.9, 21.2, 21.4
  • poza miastem (l/100km): 7.2, 7.4, 7.5, 8.6, 8.9, 9.6, 10.5

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Volkswagen Phaeton GP , zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 9.0, 9.1, 9.4, 11.7, 11.9, 12.1, 12.9, 13.0, 14.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.