Potrzebna aktualizacja oprogramowania w Teslach

Akcje serwisowe
12 Wrz '24
Rafał Żaglewski
Źródło: Tesla

Amerykanie objęli akcją przywoławczą niektóre egzemplarze Modelu S, Modelu X, Modelu 3 oraz Modelu Y. Chodzi o wyeliminowanie usterki, która w pokładowym systemie bezpieczeństwa generowana jest na skutek oślepienia promieniami słonecznymi kamery przymocowanej do słupka środkowego.

Usterka może okazać się groźna w skutkach podczas wykonywania manewru zmiany pasa ruchu. Jej usunięcie w modelach marki Tesla następuje poprzez zdalną aktualizację oprogramowania samochodu do wersji 2024.26.7 lub nowszej. W normalnych okolicznościach nie jest zatem wymagane, aby właściciel auta umawiał się na wizytę serwisową. Wersję oprogramowania można potwierdzić, wybierając pole „Sterowanie” > „Oprogramowanie” na ekranie dotykowym lub na dole ekranu głównego pojazdu w aplikacji mobilnej.

Prezentacja 360°

Tesla Model Y BEV Performance Dual Motor

Pokaż prezentację 360°

Klienci, którzy stwierdzą jednak, że w ich pojeździe usterka nie ustąpiła mimo zmiany oprogramowania, powinni skontaktować się z centralą. Zestawienie z informacjami dotyczącymi akcji serwisowych w Polsce znaleźć można TUTAJ

Tagi