Nowy Maxus eTerron 9 (2025) – cena
Jak twierdzi chiński producent, Maxus eTerron 9 to pierwszy na rynku europejskim elektryczny pickup 4x4. Samochód uzyskujący maksymalną moc aż 442 koni mechanicznych można już zamawiać w Polsce. Podstawowa wersja wyposażenia kosztuje 249 900 złotych netto.
O modelu Maxus eTerron 9 pisaliśmy we wrześniu ubiegłego roku, gdy pojawiła się informacja, że pojazd trafi do oferty na polskim rynku motoryzacyjnym. Niedawno generalny importer ujawnił szczegóły oferty handlowej na swoją elektryczną półciężarówkę. W podstawowej wersji Luxury 102 kWh (442 KM/700 Nm) samochód kosztuje 249 900 złotych netto, czyli 307 377 brutto. Na wyposażenie seryjne składają się udogodnienia takie jak m.in. adaptacyjny tempomat, zawieszenie pneumatyczne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, multimedia z ekranem dotykowym o przekątnej 12,3 cala, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, klimatyzacja automatyczna oraz podgrzewane fotele.
Nowy Maxus eTerron 9 (2025) – ceny wersji:
- Luxury 102 kWh (442 KM) 4WD: 249 900 zł netto
- Luxury 102 kWh (442 KM) 4WD: 307 377 zł brutto
- Premium 102 kWh (442 KM) 4WD: 259 900 zł netto
- Premium 102 kWh (442 KM) 4WD: 319 677 zł brutto
W wersji Premium ofertę uzupełniają chociażby wentylowane siedzenia przednie, fotel kierowcy z funkcją masażu, dach panoramiczny, skórzana tapicerka czy ledowe oświetlenie tylnej części kabiny. Według danych technicznych, Maxus eTerron 9 jest w stanie rozwinąć zasięg do 430 kilometrów w cyklu mieszanym WLTP. W razie potrzeby funkcja szybkiego ładowania z mocą 130 kW pozwala kierowcy odbudować zapas prądu do osiemdziesięciu procent stanu pierwotnego w około 45 minut od momentu podłączenia auta do sieci. Ponadto samochód ma zdolność holowania przyczepy o masie do 3,5 tony. Szczegółowe informacje patrz konfigurator Maxus eTerron 9.
Nowy Maxus eTerron 9 (2025) – dane techniczne:
- długość: 5500 mm
- szerokość: 1997 mm
- wysokość: 1860 mm
- rozstaw osi: 3300 mm
- pojemność baterii: 102,2 kWh
- średnie zużycie energii: 26,7 kWh/100 km
- maksymalny zasięg WLTP: 430 km
- moc ładowania DC: do 130 kW
Tymczasem jak wskazuje raport IBRM Samar, do końca sierpnia importerzy w Polsce zarejestrowali łącznie 3869 nowych samochodów z nadwoziem typu pickup, co w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza wzrost aż o 33,41 procenta. Bestsellerem jest aktualnie Ford Ranger, który stanowi przeszło czterdzieści procent sprzedaży w całym segmencie.