Nowy Tucson w wersji N Line
Wiosną dostępna będzie sportowo stylizowana odmiana Hyundaia Tucsona czwartej generacji. Wersja N Line wyróżnia się nowymi elementami ozdobnymi karoserii i kabiny pasażerskiej, jak również modyfikacjami elektronicznie sterowanego zawieszenia.
Hyundai Tucson N Line otrzymał zmodyfikowaną grafikę osłony chłodnicy i większy wlot powietrza w zderzaku, natomiast lampy czołowe wyposażono w efektowne, czarne obramowania. Inne, ciekawe dodatki to m.in. listwy boczne i nadkola w kolorze nadwozia, lusterka z obudową utrzymaną w tonacji Phantom Black, jak również 19-calowe felgi aluminiowe w nowym kształcie
Producent przewidział w gamie siedem kolorów nadwozia, z których pięć można zestawić z lakierowanym na czarno dachem. Takie połączenie kolorystyczne przewidzino chociażby z odcieniem Shadow Grey, który dostępny jest tylko dla wersji N Line.
W projekcie deski rozdzielczej ważne miejsce zajmuje zestaw konfigurowalnych zegarów cyfrowych oraz ustawiony niemal pionowo ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cali, który służy do obsługi różnych systemów i funkcji pokładowych. Na listę wyposażenia trafi m.in. fabryczna nawigacja, wentylowane fotele z przodu oraz technologia Multi-Air, która polega na odpowiednim połączeniu bezpośrednich i pośrednich nawiewów powietrza do klimatyzacji i ogrzewania.
Wystrój kabiny pasażerskiej podkreślają sportowe fotele z znaczkiem „N”, które wykończono czarnym zamszem i skórą oraz czerwonymi przeszyciami. Na tapicerce drzwi również wyszyto czerwone szwy, a szara tkanina jest ozdobiona czerwonymi akcentami. Do tego dochodzi czarna podsufitka, metalowe nakładki na pedały, podnóżek oraz sportowo stylizowane listwy progowe i kierownica z emblematem „N”.
Hyundai Tucson N Line oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych, które obejmują m.in. wariant benzynowy 1.6/150 KM, 230-konną hybrydę oraz topowy, 265-konny napęd typu Plug-in. Nie przewidziano natomiast diesla 1.6 CRDI o mocy 136 KM. W ramach wprowadzonych zmian inżynierowie zmodyfikowali działanie systemu elektronicznie sterowanego zawieszenia (ECS), który zapewnia lepsze tłumienie drgań i poprawia zwinność prowadzenia samochodu.