Toyoty ProAce z wadliwym rozrządem
Do UOKiK wpłynęła informacja, że Toyotach ProAce, wyprodukowanych we Francji., może dojść do przedwczesnego zużycia paska rozrządu, co może skutkować uszkodzeniem silnika. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce podczas jazdy, silnik może zgasnąć, zwiększając ryzyko kolizji.
Jak informuje Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 748 samochodów, wyprodukowanych we Francji od 07.10.2016 r. do 27.04.2019 roku.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Polski importer zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu uszczelnienia pokrywy układu rozrządu oraz wymiany paska rozrządu, kół zębatych wału korbowego i wałka rozrządu oraz pompy paliwa wysokiego ciśnienia.