Kolejny duży moto-magazyn znika z kiosków
W tym tygodniu do kiosków i saloników prasowych trafił ostatni drukowany numer branżowego miesięcznika „Auto Moto”. Tytuł ukazywał się na polskim rynku wydawniczym od 21 lat.
Jak napisał w liście do czytelników redaktor naczelny Wojtek Jurko, na podjętej decyzji zaważył znaczący wzrost kosztów papieru i druku, jak również towarzyszący temu zjawisku spadek wpływów reklamowych. Zespół dziennikarzy zaangażowanych w tworzenie treści dla „Auto Moto” będzie pomagał w edycji materiałów publikowanych zarówno w internecie, jak i w tygodniku „Motor”, który również należy do Wydawnictwa Bauer.
„Auto Moto” to kolejny magazyn poświęcony tematyce samochodowej, który znika z rynku prasowego. Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku ukazało się ostatnie drukowane wydanie tygodnika Auto Świat, zaś upadłość mającej swoją siedzibę we Wrocławiu spółki Motor-Presse Polska przypieczętowała los takich tytułów jak „Auto Motor i Sport” oraz „Motocykl”.