Nowa wersja Ford Ranger Hybrid 2024
W przyszłym roku do gamy Forda dołączy wersja z napędem hybrydowym typu Plug-in. Omawiany wariant benzynowo-elektryczny Rangera ma według ustaleń prasy branżowej otrzymać takie same elementy wyposażenia jak reszta gamy.
Na polskim rynku nowy Ranger dostępny jest obecnie w topowej wersji Raptor, dysponującej sześciocylindrowym, widlastym benzyniakiem 3.0 V6 twin-turbo o mocy 292 KM oraz napędem na wszystkie koła. Maksymalny moment obrotowy jednostki spalinowej sięga 491 Nm. Układ wydechowy jest elektronicznie sterowany i pracuje w różnych trybach, co umożliwia zmianę brzmienia wydechu w zależności od preferencji kierowcy. Profili jazdy przewidziano do wyboru siedem, w tym trzy drogowe (Normal, Sport i Slippery) oraz cztery terenowe (Rock Crawl, Sand, Mud/Ruts oraz Baja).

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
W ramach aktualnej oferty nowy Ranger Raptor kosztuje ponad 300 000 złotych netto. Amerykanie nie rezygnują z oferowanego dotychczas, dwulitrowego silnika wysokoprężnego bi-turbo o mocy 213 KM. Jednostka ta przejdzie prawdopodobnie aktualizację i będzie dostępna również od przyszłego roku. Szczegóły dotyczące wyposażenia zawiera konfigurator Ford Ranger.