Nazwa układu silnikowego
i-MMD
Typ układu silnikowego
Hybrydowy (HEV)
Moc układu silnikowego [KM]
184
Moc układu silnikowego [kW]
135
Pojemność silnika [litry]
2.0
Pojemność skokowa [cm3]
1993
Prędkość obrotowa dla maksymalnej mocy [obr./min.]
5900
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
186
Prędkość obrotowa dla maksymalnego momentu [obr./min.]
od 4500
Liczba cylindrów / zaworów na cylinder
4/4
Średnica cylindra x skok tłoka [mm]
81 x 96.7
Stopień sprężania
13.90 : 1
Umiejscowienie silnika elektrycznego
Z przodu
Moc silnika elektrycznego [KM]
184
Moc silnika elektrycznego [kW]
135
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
315
Typ skrzyni biegów
Automatyczna
Liczba biegów lub predefiniowanych ustawień
1
Prędkość maksymalna [km/h]
188
Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
8.2
Moc jednostkowa układu silnikowego [kg/KM]
8.01
Zasięg na paliwie podstawowym [km]
769
Zasięg na 1 litrze paliwa podstawowego [km]
19.23
Emisja CO2 według WLTP [g/km]
117
Zużycie paliwa przy niskich prędkościach [litry/100 km]
4.7
Zużycie paliwa przy umiarkowanych prędkościach [litry/100 km]
4.4
Zużycie paliwa przy wysokich prędkościach [litry/100 km]
4.6
Zużycie paliwa przy bardzo wysokich prędkościach [litry/100 km]
6.2
Zużycie paliwa średnie według WLTP [litry/100 km]
5.2