Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1758269668620 3.0.14

Nowa Honda Prelude rok produkcji 2025 – cena

Ceny
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
31 Paź '25
Nowa Honda Prelude rok produkcji 2025 – cenaŹródło: Honda

Ponad dwadzieścia lat przyszło nam czekać na powrót sportowego modelu o nazwie Honda Prelude. Najnowsza generacja japońskiego coupe otrzymała dwulitrową hybrydę e:HEV o mocy 184 koni mechanicznych. Cena auta w Polsce wynosi 214 500 złotych.

Źródło: Honda

Nazwa Prelude nadal dobrze jest znana miłośnikom motoryzacji, którym kojarzy się z dwudrzwiowym coupe z końca lat siedemdziesiątych. Kolejne generacje modelowe (łącznie było ich pięć) zyskiwały coraz większe grono klientów, jednak zmiana filozofii japońskiego koncernu spowodowała, że Prelude zniknęło z oferty w 2001 roku. O planach reaktywacji hondowskiego coupe zaczęto mówić oficjalnie mniej więcej dwa lata temu. W międzyczasie trwały intensywne prace badawczo-rozwojowe, zatem łowcy zdjęć szpiegowskich mieli pełne ręce roboty.

Nowa Honda Prelude rok produkcji 2025 – wymiary nadwozia

  • długość: 4525 mm
  • szerokość: 1880 mm
  • wysokość: 1349 mm
  • rozstaw osi: 2604 mm
  • prześwit: 136 mm
  • pojemność bagażnika: 269-760 l
Źródło: Honda

Na polskim rynku nowa Honda Prelude będzie dostępna w jednej tylko wersji wyposażenia. Samochód wyceniony na kwotę 214 500 złotych otrzymał pełny układ hybrydowy, który stanowi połączenie dwulitrowej benzynówki z automatyczną przekładnią współpracującą z dwoma jednostkami elektrycznymi. Kierowca liczyć może na maksymalną moc rzędu 135 kW, co w przeliczeniu daje wartość 184 koni mechanicznych, oraz do 315 niutonometrów momentu obrotowego.

Źródło: Honda

Nowa Honda Prelude rok produkcji 2025 – osiągi

  • masa własna: 1480 kg
  • sprint 0-100 km/h: 8,2 s.
  • prędkość maksymalna: 188 km/h
  • poziomu hałasu podczas jazdy: 65 dB
  • spalanie w cyklu mieszanym: 5,2 l/100 km
  • emisja CO2 w cyklu mieszanym: 117 g/km
Źródło: Honda

Kierowca ma do dyspozycji cztery tryby jazdy (Comfort, GT, Sport lub Individual), wpływające na reakcje napędu oraz charakterystykę pracy zawieszenia i układu kierowniczego. Na liście wyposażenia standardowego pojawiły się m.in. dziewiętnastocalowe felgi aluminiowe w tonacji połyskującej czerni, opony 235/40, zestaw naprawczy, automatyczne reflektory ledowe, przyciemniane szyby, skórzana tapicerka przednich foteli, 10,2-calowy wyświetlacz zegarów, nagłośnienie Bose, osiem głośników czy bezprzewodowa ładowarka do telefonu.

Podziel się ze znajomymi