Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Aston Martin Vanquish II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kabrio-2d Volante
  • Coupe-2d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 6.0 (576KM)
  • 6.0 (603KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Automatyczna Touchtronic II-6
  • Automatyczna Touchtronic III-8

Wersja

Zwiń
  • -
  • 2016
  • Carbon B/W
  • S
Rok modelowy: 2016
Data wycofania z cennika: 20.12.2016

Lista konfiguracji:

Coupe-2d Benzyna 6.0 (576KM) Automatyczna Touchtronic III-8 2016 (2016) (do 20.12.2016) Coupe-2d Benzyna 6.0 (576KM) Automatyczna Touchtronic III-8 Carbon B/W (2016) (do 20.12.2016) Kabrio-2d Volante Benzyna 6.0 (576KM) Automatyczna Touchtronic III-8 2016 (2016) (do 20.12.2016)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
298
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
19.3
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
9.1
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
12.8

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Aston Martin Vanquish II Coupe-2d Benzyna Automatyczna Touchtronic III-8 2016?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Aston Martin Vanquish II Coupe-2d Benzyna Automatyczna Touchtronic III-8 2016 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 19.3
  • poza miastem (l/100km): 9.1

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Aston Martin Vanquish II Coupe-2d Benzyna Automatyczna Touchtronic III-8 2016, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 12.8.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.