Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

BMW X5 E53 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 3.0 (184KM)
  • 3.0 (218KM)
  • 3.0 (231KM)
  • 4.4 (286KM)
Pokaż więcej (3)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna-5
  • Automatyczna-6

Wersja

Rozwiń
  • -
  • 3.0i
  • 4.4i
  • 4,6iS
Pokaż więcej (2)

Lista konfiguracji:

SUV-5d Benzyna 4.4 (286KM) Manualna-5 (do 31.08.2000) SUV-5d Benzyna 3.0 (231KM) Manualna-5 3.0i (do 23.03.2007) SUV-5d Benzyna 4.4 (286KM) Automatyczna-5 4.4i (do 8.06.2004)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
229 250 307 317 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
11.0 11.4 17.8 18.0 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.0 9.7 10.2 11.0 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
8.0 8.6 12.7 13.0 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma BMW X5 E53 SUV-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla BMW X5 E53 SUV-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 11.0, 11.4, 17.8, 18.0, 18.2, 18.7, 21.0
  • poza miastem (l/100km): 7.0, 9.7, 10.2, 11.0, 13.5

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla BMW X5 E53 SUV-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 8.0, 8.6, 12.7, 13.0, 13.1, 13.5, 14.0.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.