Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Chevrolet Captiva I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 (127KM)
  • 2.0 (150KM)
  • 2.4 (136KM)
  • 3.2 (230KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-5

Wersja

Rozwiń
  • LS
  • LT
  • LS Base
  • LT Base
Pokaż więcej (5)

Lista konfiguracji:

SUV-5d Benzyna 2.4 (136KM) Manualna-5 LS Base (2007) (do 1.10.2007) SUV-5d Benzyna 2.4 (136KM) Manualna-5 LS (2007) (do 5.07.2007) SUV-5d Benzyna 2.4 (136KM) Automatyczna-5 LT (2007) (do 5.07.2007)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
197 200 221 222 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
8.7 8.8 9.0 11.0 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
6.3 6.5 6.8 7.0 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
7.2 7.4 7.6 8.7 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Chevrolet Captiva I SUV-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Chevrolet Captiva I SUV-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 8.7, 8.8, 9.0, 11.0, 12.5, 12.6, 16.4
  • poza miastem (l/100km): 6.3, 6.5, 6.8, 7.0, 7.3, 8.6

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Chevrolet Captiva I SUV-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 7.2, 7.4, 7.6, 8.7, 9.1, 9.3, 11.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.