Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Chrysler Crossfire I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kabrio-2d
  • Coupe-3d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 3.2 (218KM)
  • 3.2 (335KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna-5

Wersja

Zwiń
  • 2005
  • 2007
  • 2006
  • 2004
Pokaż więcej (1)
Rok modelowy: 2005
Data wycofania z cennika: 15.09.2005

Lista konfiguracji:

Coupe-3d Benzyna 3.2 (218KM) Automatyczna-5 2005 (2005) (do 15.09.2005) Coupe-3d Benzyna 3.2 (218KM) Manualna-6 2005 (2005) (do 15.09.2005) Kabrio-2d Benzyna 3.2 (218KM) Automatyczna-5 2005 (2005) (do 15.09.2005)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
239
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
14.3 lub  15.4
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.6 lub  7.7
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
10.1 lub  10.4

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Chrysler Crossfire I Kabrio-2d Benzyna Manualna-6 2005?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Chrysler Crossfire I Kabrio-2d Benzyna Manualna-6 2005 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 14.3, 15.4
  • poza miastem (l/100km): 7.6, 7.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Chrysler Crossfire I Kabrio-2d Benzyna Manualna-6 2005, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 10.1, 10.4.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.