Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Chrysler Grand Voyager V - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • MPV-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 2.8 CRD (163KM)
  • 3.8 (193KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Automatyczna Autostick-6

Wersja

Zwiń
  • LX
  • Touring
  • Limited
Rok modelowy: 2008
Data wycofania z cennika: 31.12.2008

Lista konfiguracji:

MPV-5d Benzyna 3.8 (193KM) Automatyczna Autostick-6 Limited (2008) (do 31.12.2008) MPV-5d Diesel 2.8 CRD (163KM) Automatyczna Autostick-6 Limited (2008) (do 31.12.2008) MPV-5d Diesel 2.8 CRD (163KM) Automatyczna Autostick-6 LX (2008) (do 31.12.2008)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
247 lub  302
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
12.8 lub  18.8
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.3 lub  9.1
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
9.3 lub  12.7

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Chrysler Grand Voyager V MPV-5d Benzyna Automatyczna Autostick-6 Limited?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Chrysler Grand Voyager V MPV-5d Benzyna Automatyczna Autostick-6 Limited wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 12.8, 18.8
  • poza miastem (l/100km): 7.3, 9.1

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Chrysler Grand Voyager V MPV-5d Benzyna Automatyczna Autostick-6 Limited, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 9.3, 12.7.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.