Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Citroen Jumper II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kombi Van-4d
  • Furgon-4d
  • Podwozie-2d
  • Podwozie-2d Rama do zabudowy
Pokaż więcej (3)

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.2 HDi (100KM)
  • 2.2 HDi (110KM)
  • 2.2 HDi (120KM)
  • 2.2 HDi (130KM)
Pokaż więcej (3)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6

Wersja

Rozwiń
  • -
  • Comfort Max

Lista konfiguracji:

Furgon-4d Diesel 2.2 HDi (100KM) Manualna-5 (do 28.08.2011) Furgon-4d Diesel 2.2 HDi (120KM) Manualna-6 (do 28.01.2008) Furgon-4d Diesel 2.2 HDi (100KM) Manualna-5 (do 28.01.2008)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
208 214 220 232 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
8.9 9.2 9.4 10.4 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.3 7.5 7.7 7.9 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
7.9 8.1 8.3 8.8 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Citroen Jumper II Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Citroen Jumper II Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 8.9, 9.2, 9.4, 10.4, 10.7, 10.8, 10.9, 11.0
  • poza miastem (l/100km): 7.3, 7.5, 7.7, 7.9, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Citroen Jumper II Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 7.9, 8.1, 8.3, 8.8, 9.1, 9.3.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.