Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Ford Ranger II FL J97W - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Pickup-2d Kabina pojedyncza
  • Pickup-2d Kabina przedłużona
  • Pickup-4d Kabina podwójna

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.5 (143KM)
  • 3.0 (156KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna Durashift-5
  • Automatyczna-5

Wersja

Rozwiń
  • XL
  • XLT 2
  • XLT 1
  • XLT 3
Pokaż więcej (6)

Lista konfiguracji:

Pickup-2d Kabina pojedyncza Diesel 2.5 (143KM) Manualna Durashift-5 XL (2009) (do 2.09.2009) Pickup-2d Kabina przedłużona Diesel 2.5 (143KM) Manualna Durashift-5 XL (2009) (do 2.09.2009) Pickup-4d Kabina podwójna Diesel 2.5 (143KM) Manualna Durashift-5 XL (2009) (do 2.09.2009)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
244 252 lub  263
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
10.9 11.3 lub  12.6
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.8 8.0 lub  8.4
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
8.9 9.2 lub  9.9

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Ford Ranger II FL J97W Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Ford Ranger II FL J97W Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 10.9, 11.3, 12.6
  • poza miastem (l/100km): 7.8, 8.0, 8.4

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Ford Ranger II FL J97W Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 8.9, 9.2, 9.9.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.