Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Ford Ranger II P246 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Pickup-2d Single Cab
  • Pickup-2d Extra Cab
  • Pickup-4d Double Cab

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.5 TDCi (143KM)
  • 3.0 TDCi (156KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-5

Wersja

Rozwiń
  • XL
  • XLT
  • Limited
  • Wildtrak
Pokaż więcej (1)

Lista konfiguracji:

Pickup-4d Double Cab Diesel 2.5 TDCi (143KM) Manualna-5 XLT (2007) (do 15.04.2008) Pickup-2d Single Cab Diesel 2.5 TDCi (143KM) Manualna-5 XL (2007) (do 15.04.2008) Pickup-2d Extra Cab Diesel 2.5 TDCi (143KM) Manualna-5 XL (2007) (do 15.04.2008)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
244 lub  252
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
10.9 lub  11.3
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.8 lub  8.0
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
8.9 lub  9.2

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Ford Ranger II P246 Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Ford Ranger II P246 Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 10.9, 11.3
  • poza miastem (l/100km): 7.8, 8.0

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Ford Ranger II P246 Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 8.9, 9.2.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.