Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Ford Transit Connect I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kombi Van-4d
  • Furgon-4d

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.8 TDCi (75KM)
  • 1.8 TDCi (90KM)
  • 1.8 TDCi (110KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5

Wersja

Rozwiń
  • T 220
  • T 230
  • T 230 Tourneo
  • T 230 Torneo LX
Pokaż więcej (18)

Lista konfiguracji:

Furgon-4d Diesel 1.8 TDCi (75KM) Manualna-5 T 220 (2005) (do 31.12.2006) Furgon-4d Diesel 1.8 TDCi (90KM) Manualna-5 T 230 (2005) (do 31.12.2006) Kombi Van-4d Diesel 1.8 TDCi (75KM) Manualna-5 T 230 Tourneo (2005) (do 31.12.2006)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
163 165 171 172 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.6 7.8 lub  7.9
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.2 5.3 5.4 5.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
6.0 6.1 6.3 6.4 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Ford Transit Connect I Diesel Manualna-5?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Ford Transit Connect I Diesel Manualna-5 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.6, 7.8, 7.9
  • poza miastem (l/100km): 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Ford Transit Connect I Diesel Manualna-5, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 6.0, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.