Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Ford Transit III - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kombi Van-3d
  • Kombi Van-4d
  • Minibus-4d Tourneo
  • Minibus-4d Tourneo GLX
Pokaż więcej (8)

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 (75KM)
  • 2.0 (85KM)
  • 2.0 (100KM)
  • 2.0 TDCI (125KM)
Pokaż więcej (6)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna ASM-5

Wersja

Rozwiń
  • 352 EF
  • 351 EF
  • 350 M
  • 350 L
Pokaż więcej (12)

Lista konfiguracji:

Furgon-4d Diesel 2.0 (75KM) Manualna-5 300 S (do 1.07.2003) Furgon-4d Diesel 2.0 (85KM) Manualna-5 300 S (do 31.12.2003) Furgon-4d Diesel 2.0 (100KM) Manualna-5 300 S (do 31.12.2003)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
202 204 209 225 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
9.1 9.3 9.4 10.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
6.6 6.7 6.8 7.2 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
7.6 7.7 8.6 lub  8.7

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Ford Transit III Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Ford Transit III Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 9.1, 9.3, 9.4, 10.5, 10.6, 10.8, 11.4
  • poza miastem (l/100km): 6.6, 6.7, 6.8, 7.2, 7.3, 7.4

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Ford Transit III Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 7.6, 7.7, 8.6, 8.7.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.