Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Honda CR-Z I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Coupe-3d

Paliwo

Zwiń
  • Hybryda Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 1.5 i-VTEC (124KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6

Wersja

Rozwiń
  • GT skóra, dach ponaromiczny oraz nawigacja
  • Sport
  • S
  • GT skóra i dach ponaromiczny
Pokaż więcej (4)

Lista konfiguracji:

Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6 GT skóra, dach ponaromiczny oraz nawigacja (2013) (do 31.12.2013) Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6 Sport (2013) (do 31.12.2013) Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6 S (2013) (do 31.12.2013)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
117
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
6.1
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.4
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.0

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Honda CR-Z I Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Honda CR-Z I Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 6.1
  • poza miastem (l/100km): 4.4

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Honda CR-Z I Coupe-3d Hybryda Benzyna 1.5 i-VTEC (124KM) Manualna-6, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.0.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.