Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Honda Jazz III - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • MPV-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 1.3 i-VTEC (102KM)
  • 1.5 i-VTEC (130KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna CVT-1

Wersja

Zwiń
  • Dynamic
  • Trend
  • Comfort
  • Comfort (Connect+)
Pokaż więcej (3)
Data wycofania z cennika: 14.06.2018

Lista konfiguracji:

MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic (do 14.06.2018)
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
133
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.2
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.1
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.9

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Honda Jazz III MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Honda Jazz III MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.2
  • poza miastem (l/100km): 5.1

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Honda Jazz III MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.9.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Jaka jest norma emisja Honda Jazz III MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Honda Jazz III MPV-5d Benzyna 1.5 i-VTEC (130KM) Manualna-6 Dynamic posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.